کد خبر: 536102
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ۱۹:۰۲:۵۳
| |

عبور تعداد بستری‌های کرونا از ۸۰۰ نفر در فارس

براساس آخرین آمارها، تعداد مبتلایان به کروناویروس بستری در بیمارستان‌های استان فارس از ۸۰۰ نفر عبور کرده و این نشان‌دهنده رشد سریع در موارد ابتلا به این بیماری است.

عبور تعداد بستری‌های کرونا از ۸۰۰ نفر در فارس
کد خبر: 536102
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ۱۹:۰۲:۵۳

براساس گزارش اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی مدت شیوع کرونا، یک میلیون و ۹۴۹ هزار و ۸۰۱ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در فارس تهیه و منجر به شناسایی ۵۵۰ هزار و ۸۷ بیمار مثبت شده است.

به گزارش ایسنا، این گزارش حاکیست، با بستری ۱۹۴ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۸۲۲ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۸۳ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۸ نفر از مبتلایان به کروناویروس در استان فارس، جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به هفت هزار و ۵۰۹ نفر رسیده است.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۵۱۹ هزار و ۶۰۳ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

گفتنی است، در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به هفت میلیون و ۵۱۵ هزار و ۲۰۲ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۲۹۵ هزار و ۴۸۰ دُز نوبت اول، سه میلیون و بیست هزار و ۴۹۷ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۱۹۹ هزار و ۲۲۵ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها