کد خبر: 535640
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ۲۱:۳۵:۵۸
| |

بوشهر قرمزپوش کرونایی/ وضعیت نگران‌کننده است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر وضعیت آمار بستری در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر را نگران‌کننده خواند.

بوشهر قرمزپوش کرونایی/ وضعیت نگران‌کننده است
کد خبر: 535640
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ۲۱:۳۵:۵۸

حسن ملکی‌زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس اعلام سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت شهرستان‌های گناوه، بوشهر، دشتستان و تنگستان از فردا در وضعیت قرمز و پر خطر کرونایی قرار دارند.

به گزارش فارس، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به رنگ‌بندی جدید کرونا از ۱۳ بهمن‌ماه افزود: چهار شهرستان استان بوشهر قرمز و دو شهرستان نارنجی و چهار شهرستان در وضعیت زردکرونایی قرار گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: شهرستان‌های دشتی و عسلویه در وضعیت نارنجی کرونایی و شهرستان‌های دیلم، دیر، جم و کنگان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

این مقام مسؤول گفت: بیماری کرونا اکنون چالش برای حوزه بهداشت و درمان به وجود آورده است؛ مدافعان سلامت استان با تمام کمبود امکانات چند موج شیوع کرونا را سپری کردند و اکنون هم باید موج ششم مقابله کنند.

ملکی‌زاده عنوان کرد: چند روزی است که وارد موج ششم شده‌ایم و آمار بستری در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر نگران‌کننده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توضیح داد: سویه جدید کرونا قدرت سرایت بسیار بالایی دارد و بار مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز سرپایی استان به‌شدت افزایش یافته است البته بیمارستان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی و دولتی و خصوصی در استان بوشهر در آمادگی کامل برای مقابله با این موج هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها