کد خبر: 531476
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۰ ۱۰:۲۱:۰۶
| |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه اعلام کرد:

تردد ۷۹ هزار مسافر از پایانه مرزی پرویزخان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۷۹ هزار مسافر از پایانه مرزی پرویزخان تردد داشته اند.

تردد ۷۹ هزار مسافر از پایانه مرزی پرویزخان
کد خبر: 531476
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۰ ۱۰:۲۱:۰۶

فریبرز کرمی،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه درباره تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری بیش از ۷۹ هزار مسافر از پایانه مرزی پرویزخان تردد کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، وی افزود: ۱۴ هزار و ۲۱۱ مسافر ایرانی و ۲۰ هزار و ۶۳۰ هزار مسافر عراقی از طریق مرز پرویزخان به کشور  وارد شدند.

کرمی خاطر‌نشان کرد: مجموع مسافران وارد شده به کشور از طریق مرز پرویزخان به ۳۴ هزار و ۸۴۱ نفر رسیده است.

وی همچنین مسافران خارج شده از طریق مرز پرویزخان را ۴۴هزار و ۱۸۹ نفر اعلام و عنوان کرد: از این تعداد ۲۹هزار و ۶۲۳ نفر مسافر ایرانی و ۱۴ هزار و ۵۶۶ مسافر نیز عراقی بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: بیشترین تردد مسافر در ماه های آذر با ۱۰ هزار و ۷۰۷ مورد تردد، آبان با ۹ هزار و ۸۶۶ تردد و مرداد با ۹ هزار و ۵۴۳ مسافر انجام گرفته است.

کرمی تصریح کرد: همچنین کمترین تردد مسافر از طریق مرز پرویزحان طی ماه های فروردین با یک هزار و ۶۹۵ مسافر، اردیبهشت با سه هزار و ۱۱۸ مسافر و خرداد با چهار هزار و ۹۴ مسافر به ثبت رسید.

وی افزود: طی ماه های تیر، شهریور و مهر نیز بیش از هشت هزار تردد در هر ماه صورت گرفته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها