کد خبر: 529800
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۱۲:۲۶:۰۶
| |

میزان ترانزیت و حمل کالا در پایانه مرزی پرویز خان از یک میلیون تن گذشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: میزان ترانزیت و حمل کالا در پایانه مرزی پرویز خان شهرستان قصرشیرین از یک میلیون تن گذشت.

میزان ترانزیت و حمل کالا در پایانه مرزی پرویز خان از یک میلیون تن گذشت
کد خبر: 529800
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۱۲:۲۶:۰۶

فریبرز کرمی اظهار داشت: بر اساس آمار میزان ترانزیت و حمل کالا از ابتدای سال‌جاری تاکنون از پایانه مرزی پرویزخان در شهرستان قصرشیرین یک میلیون و ۴۶۰ هزار و ۴۵۹ تن بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، وی افزود: میزان بارگیری از مرز به داخل کشور ۵۴۹ هزار و ۶۶۱ تن کالا بوده و ترانزیت خروجی حامل کالا ۸۲ هزار و ۶۹۰ تن است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه با اشاره به افزایش تردد در مرز پرویز خان، تصریح کرد: ترانزیت ورودی حامل کالا ۵۵۶ هزار و ۳۳ تن و آمار خروجی حامل کالا ۸۲ هزار و ۶۹۰ تن و ورودی حامل کالا ۲۷۰ هزار و ۴۸۲ تن بوده است.

کرمی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۷ هزار و ۷۸۳ کامیون ایرانی و ۳۸ هزار و ۸۳۷ کامیون خارجی از مرز پرویزخان تردد داشته‌اند.

وی عنوان کرد: میزان میزان صادرات از پایانه مرزی سومار ۹۱۳ هزار تن بوده است که نسبت به سال گذشته افزایشی ۶۰۶ درصدی داشته است.

کرمی درباره میزان صادرات کالا از پایانه مرزی شیخ صله و شوشمی گفت: در پایانه مرزی شیخ صله ۵۲۲ هزار تن کالا و پایانه مرزی شوشمی ۲۰۲ هزار تن کالا شامل کاشی و سرامیک، میلگرد، محصولات پلاستیکی و میوه و تره بار صادر شده است.

وی در پایان افزود: میزان صادرات از پایانه مرزی خسروی ۹۷۲ هزار تن بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵۰ درصد رشد داشته است 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها