کد خبر: 530064
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۱۹:۴۲:۲۱
| |

رئیس اداره روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

ارتباطات و روابط عمومی، عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمان

رییس اداره روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: روابط عمومی این اداره کل، توانسته است در سه ماه سوم سال جاری با تولید و انتشار اخبار، مقام دوم را در بین روابط عمومی های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سطح کشور کسب کند.

ارتباطات و روابط عمومی، عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمان
کد خبر: 530064
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۱۹:۴۲:۲۱

رییس اداره روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: روابط عمومی این اداره کل، توانسته است در سه ماه سوم سال جاری با تولید و انتشار اخبار، مقام دوم را در بین روابط عمومی های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سطح کشور کسب کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛ محمود باوندپور گفت: حوزه فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بسیار گسترده است و با تلاش در جهت اطلاع رسانی از زحمات شبانه روزی همکاران توانسته ایم در ۳ ماهه سوم سال جاری مقام دوم تولید خبر را کسب کنیم.

وی گفت: روابط عمومی هر نهاد و دستگاه دولتی و غیر دولتی، آیینه ای ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻧﻌﻜﺎﺱ ﺩﻗﻴﻖ ﺭﺧﺪﺍﺩﻫﺎﻱ ﺩﺭﻭﻥ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻲ ﺍﺳﺖ.

رییس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در ادامه؛ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺑﺮﺍﻱ ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ ﺩﺍﺧﻠﻲ ﻭ ﻧﻴﺰ ﻧﺸﺮ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺨﺎﻃﺒﺎﻥ ﺑﺮﻭﻥﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻲ را ﺍﺯ جمله ﻭﻇﺎﻳﻒ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺷﺪه ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲها دانست و افزود: ﺭﻭﺍﺑﻂ عمومی میﻛﻮﺷــﺪ تا ﺑﺎ ﺍﺟﺮﺍﻯ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎﻱ ﻛﺎﺭﺁﻣﺪ، ﻭﻇﺎﻳﻒ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺷــﺪه ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻧﮕﺮشی ﺳﺎﺧﺘﺎﺭی ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﺪ.

باوندپور بیان کرد: ارتباط مستمر، مؤثر و نظام مند با اصحاب رسانه‌ در بخش­های مختلف به ویژه در حوزه حمل و نقل و  راهداری، بهره مندی از توانمندی رسانه های مجازی و مکتوب از عوامل موفقیت روابط عمومی در انعکاس عملکرد سازمان یا ارگان مربوطه است.

وی افزود: روابط عمومی و ارتباطات می‌تواند کلید واژه‌های خلاقیت، ابتکار، هم افزایی و‌ شکوفایی را تحقق عینی بخشد و با تلاشی آگاهانه؛ ضمن ارائه تصویر صحیحی از وضع و واقعیت موجود، برمبنای رفتار آگاهانه  و اخلاق حرفه‌ای اهتمام داشته باشد.

باوندپور در پایان افزود، لازم به ذکر است که این اداره کل در ۳ ماهه دوم سال توانسته بود مقام اول تولید و انتشار خبر را در بین اداره روابط عمومی کل کشور کسب کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها