کد خبر: 529596
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۱۱:۴۲:۱۵
| |

احسان ارکانی، نماینده نیشابور:

جای افزایش سن بازنشستگی در بودجه نیست، بحران ایجاد می‌شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به بحث افزایش سابقه بازنشستگی از 30 سال به 32 سال گفت: ما باید استفاده از نیروی جوان و متخصص را در دستورکار قرار دهیم و نیروی پرنشاط جوان می‌تواند ما را در پیشبرد امور بهتر یاری کند.

جای افزایش سن بازنشستگی در بودجه نیست، بحران ایجاد می‌شود
کد خبر: 529596
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۱۱:۴۲:۱۵

احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث افزایش سابقه بازنشستگی از 30 سال به 32 سال، گفت: جای افزایش سن بازنشستگی در بودجه نیست. در همه دنیا بر سر یک سال افزایش سن بازنشستگی بحران اجتماعی ایجاد می‌شود و باید تبعات اجتماعی این کار را هم در نظر گرفت و مورد توجه قرار داد اگر بناست به فرض کاری هم انجام داد.

به گزارش فارس، ارکانی خاطرنشان کرد: ما نیروی جوان و آماده به خدمت زیاد داریم و بالا بردن سن بازنشستگی مغایر با این مسأله است که ما از نیروی جوانانمان به نحو بهتری استفاده کنیم.

نماینده مردم نیشابور در مجلس در پایان گفت: ما باید استفاده از نیروی جوان و متخصص را در دستورکار را قرار دهیم و نیروی پرنشاط جوان می‌تواند ما را در پیشبرد امور بهتر یاری دهد و افزایش سن بازنشستگی در تقابل با این مسأله است و باعث می‌شود ما نتوانیم از نیروی جوانمان آن طور که شایسته است استفاده کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها