مهدی چمران،رئیس شورای شهر:

وضعیت حمل و نقل شهر تهران خراب است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وضع حمل و نقل شهر تهران خراب است، گفت: یکی از منشا های آلودگی هوا مشکلات حمل و نقل است و باید در این زمینه اقدامی جدی شود.

وضعیت حمل و نقل شهر تهران خراب است
کد خبر: 526898
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۰۹:۲۸:۳۷

اعتمادآنلاین| مهدی چمران، در سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: در زمینه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای در بسیاری از شهرها و بین شهرها مشکل داریم و باید این موضوع حل شود.

به گزارش مهر، وی افزود: امیدواریم بودجه سال آینده که برای حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده و بودجه 1400 که هنوز به طور کامل محقق نشده نیز افزایش یابد. چراکه بدون این افزایش‌ها برای حمل و نقل عمومی تهران کاری نمی‌توان کرد مگر خرید همین 165 اتوبوس که این تعداد به کار نمی‌آید.

چمران با بیان اینکه وضع حمل و نقل شهر تهران خراب است، بیان کرد: یکی از منشاهای آلودگی هوا مشکلات حمل و نقل است که ازدحام در وسایل حمل و نقل عمومی منجر به روی آوردن به خودروی شخصی و در نتیجه آلودگی هوا شده است.

وی با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی درست می‌توان این مشکل را حل کرد اظهار داشت: طبق گفته رهبر معظم انقلاب باید با رویکرد علمی بر روی این موضوع عمل کرد و برخی اقدامات نیز انجام شده است. برای عملیاتی شدن این برنامه‌ها باید اقدام شود و شهرداری تهران نیز آماده همکاری و اجرایی کردن این موضوعات را دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مشکلات حمل و نقل عمومی باید رفع شد، عنوان کرد: چراکه این امر بر میزان مرگ و میر افراد در جامعه نیز تأثیر می‌گذارد و باید بدانیم که این بودجه ضروری است و نباید کسر شود.

چمران بیان کرد: نمایندگان مجلس تصور نکنند بودجه حمل و نقل عمومی بیهوده است چراکه این هزینه بر تمام ابعاد جامعه اثر می‌گذارد حتی از هزینه سوخت نیز می کاهد.

وی تصریح کرد: امیدوارم که بودجه حمل و نقل محقق شود و در مقابل این همه ناراحتی مردم تنها عرق شرم بر روی پیشانی ما ننشیند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها