کد خبر: 451125
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۰ ۰۸:۳۷:۵۰
| |

مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد:

الزام تمام مدارس به رعایت ساعت درسی مصوب در کلاس‌های مجازی

محمدحسین کفراشی، مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش درباره عدم رعایت ساعت مصوب کلاس های درس در مدارس غیردولتی، گفت: تمام مدارس اعم از دولتی و غیر دولتی ملزم به اجرای مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش درباره ساعت کلاس های درسی هستند.

الزام تمام مدارس به رعایت ساعت درسی مصوب در کلاس‌های مجازی
کد خبر: 451125
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۰ ۰۸:۳۷:۵۰

اعتمادآنلاین| محمدحسین کفراشی، مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش درباره شکایات مربوط به شهریه مدارس غیر دولتی و در پاسخ به اینکه با توجه به مشکلات سال تحصیلی گذشته پیرامون استرداد شهریه کلاس های مجازی، امسال مشکلات اولیا با مدارس غیردولتی درباره شهریه مرتفع شده است؟ اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل مورخ 20 خرداد 1399 وزارت آموزش و پرورش، تمام مدارس دولتی و غیر دولتی موظف شدند هزینه فوق برنامه های آموزشی و پرورشی، کنکور و... را از تاریخ اول اسفند 98 محاسبه و به اولیا دانش آموزان مسترد و یا با جلب رضایت آنان به عنوان شهریه سال تحصیل 400-1399 محاسبه کنند.

وی افزود: همچنین مقرر شد که در سال تحصیلی جاری این مدارس صرفا اقدام به دریافت شهریه مصوب کرده و از دریافت هزینه خدمات فوق برنامه خودداری کنند.

مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش درباره عدم رعایت ساعت مصوب کلاس های درس در مدارس غیردولتی و برگزاری کلاس های طولانی در طول روز گفت: تمام مدارس اعم از دولتی و غیر دولتی ملزم به اجرای مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش درباره ساعت کلاس های درسی هستند.

کفراشی ادامه داد: مدارس باید در شرایط کرونا طبق بخشنامه شماره 361/140-1399/2/9 مرکز حوزه وزارتی (جدول زمانبندی برنامه آموزشی سال تحصیلی 1400-1399) عمل و ساعات مصوب را رعایت کنند. در صورت هرگونه شکایت یا گزارش در این خصوص، موضوع مورد پیگیری قرار می گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها