کد خبر: 273589
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۴:۵۵:۰۰
| |

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد:

ثبت اطلاعات مراکز تحت پوشش بهزیستی در سامانه شفافیت

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر اطلاعات40هزار مرکز ارایه خدمت تحت نظارت بهزیستی شامل مراکز دولتی و غیر دولتی بر روی سامانه شفافیت قرار دارد گفت: حدود 24 هزار مجوز مراکز و اطلاعات 71 هزار افراد شاغل در این مراکز به شکل روزانه تکمیل و منتشر می‌شود.

ثبت اطلاعات مراکز تحت پوشش بهزیستی در سامانه شفافیت
کد خبر: 273589
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۴:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم رونمایی از سامانه شفافیت سازمان بهزیستی که امروز برگزار شد، گفت: جهت افزایش اعتماد عمومی و بالارفتن سرمایه اجتماعی " شفاف سازی" تفکر حاکم در سازمان بهزیستی با رویکرد های اجتماعی، توانبخشی و پیشگیرانه است و در این راستا بهزیستی سامانه شفافیت را راه اندازی کرده است.

وی با اشاره به اینکه عمده اعتبارات سازمان در قالب قراردادها و تفاهم نامه ها از طریق ادارات کل استانی انجام می گیرد گفت: برای اولین بار بانک اطلاعات قراردادها، نزدیک به 15000 تفاهم نامه و قرارداد سازمان بهزیستی جمع آوری شد که از طریق این سامانه به مرور منتشر می شود.

رئیس سازمان بهزیستی تاکید کرد: از آنجا که سازمان بهزیستی ارایه گزارش مشارکت های جمع آوری شده سازمان را وظیفه خود می داند در قدم اول همه مشارکت های جلب شده در سازمان به شکل آنلاین منتشر می شود به شکلی که اگر خیری به یکی از ادارات سازمان مراجعه کرده و مشارکت نقدی و غیرنقدی خود را ارایه دهد به شکل آنلاین این جلب مشارکت از طریق این سامانه به حفظ حریم شخصی افراد منتشر می شود.

قبادی دانا گفت: همه اطلاعات مراکز ارائه دهنده خدمات تحت نظارت بهزیستی شامل اطلاعات موقعیت جغرافیایی مرکز روی نقشه، اعضای هیات مدیره، پرسنل، مجوز ها، قراردادها و عکس های این مراکز از طریق این سامانه منتشر می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اطلاعات40هزار مرکز ارایه خدمت تحت نظارت بهزیستی شامل مراکز دولتی و غیر دولتی بر روی سامانه شفافیت قرار دارد گفت: حدود 24 هزار مجوز مراکز و اطلاعات 71 هزار افراد شاغل در این مراکز به شکل روزانه تکمیل و منتشر می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها