کد خبر: 779750
|
۱۴۰۵/۰۴/۰۵ ۱۸:۱۰:۱۶
| |

امارات در تماس با عراقچی بر پایبندی کامل به توافق ایران و آمریکا تأکید کرد

وزارت خارجه امارات از تماس تلفنی وزیر خارجهٔ امارات با عراقچی خبر داد و اعلام کرد: این گفت‌وگو در پی دستیابی به توافقی دربارهٔ یادداشت تفاهم بین ایالات متحده آمریکا و ایران و امضای آن توسط دو کشور صورت گرفت.

امارات در تماس با عراقچی بر پایبندی کامل به توافق ایران و آمریکا تأکید کرد
کد خبر: 779750
|
۱۴۰۵/۰۴/۰۵ ۱۸:۱۰:۱۶

وزارت خارجه امارات از تماس تلفنی وزیر خارجهٔ امارات با عراقچی خبر داد و اعلام کرد: این گفت‌وگو در پی دستیابی به توافقی دربارهٔ یادداشت تفاهم بین ایالات متحده آمریکا و ایران و امضای آن توسط دو کشور صورت گرفت. 

به گزارش «انتخاب»؛ متن بیانیه وزارت خارجه امارات به شرح زیر است:

عبدالله بن زاید (وزیر خارجهٔ امارات) تماس تلفنی از جناب عباس عراقجی، وزیر خارجهٔ جمهوری اسلامی ایران، دریافت کرد. 

در این تماس، تحولات منطقه‌ای مورد بحث قرار گرفت، این گفت‌وگو در پی دستیابی به توافقی دربارهٔ یادداشت تفاهم بین ایالات متحده آمریکا و ایران و امضای آن توسط دو کشور صورت گرفت. 

عبدالله بن زاید بر اهمیت پایبندی کامل به مفاد توافق تأکید کرد و همچنین اشاره کرد که دیپلماسی جدی و گفت‌وگوی مسئولانه، بهترین راه برای حل و فصل تمامی بحران‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است.

برای مطالعه و بررسی آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال اعتمادآنلاین در «روبیکا» و «بله» مراجعه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

خواندنی ها