کد خبر: 779773
|
۱۴۰۵/۰۴/۰۵ ۲۰:۱۰:۲۶
| |

هشدار رئیس کمیسیون امنیت ملی به سران شورای همکاری خلیج فارس

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با هشدار به سران شورای همکاری خلیج فارس گفت: قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.

هشدار رئیس کمیسیون امنیت ملی به سران شورای همکاری خلیج فارس
کد خبر: 779773
|
۱۴۰۵/۰۴/۰۵ ۲۰:۱۰:۲۶

ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:

«به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار می‌دهیم، قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.

‌دیدید که پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای‌تان چگونه به جای تامین امنیت، به منبع تهدید بدل شد.

‌قدرت موشکی، پهپادی و همچنین مدیریت تنگه هرمز، خط قرمز جدی ایران است.

‌تنها راه تامین امنیت منطقه، فاصله گرفتن از امریکاست.»

توییت ابراهیم عزیزی

برای مطالعه و بررسی آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال اعتمادآنلاین در «روبیکا» و «بله» مراجعه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

خواندنی ها