ادعای تازه ترامپ درباره نقض آتش بس: ایران دستکم چهار فروند پهپاد انتحاری به سمت کشتیهایی که از تنگهٔ هرمز عبور میکردند، شلیک کرده است
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: ایران دستکم چهار فروند پهپاد انتحاری به سمت کشتیهایی که از تنگهٔ هرمز عبور میکردند، شلیک کرده است.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: ایران دستکم چهار فروند پهپاد انتحاری به سمت کشتیهایی که از تنگهٔ هرمز عبور میکردند، شلیک کرده است.
به گزارش تابناک، به گفته او، یکی از پهپادها بهطور مستقیم به عرشهٔ بالایی یک کشتی باری بزرگ و بسیار گرانقیمت برخورد کرده و خسارت وارد شده، اما کشتی توانسته به راه خود ادامه دهد.
او ادامه داد: ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم. بدیهی است که این نقض توافق آتشبس ماست.

دیدگاه تان را بنویسید