تترفا ؛ خرید و فروش ارز دیجیتال تتر با کمترین کارمزد و بهترین پشتیبانی

تترفا؛ خرید و فروش ارز دیجیتال تتر با کمترین کارمزد و بهترین پشتیبانی است چرا که این روز ها با توجه به افزایش نرخ ارز و قیمت تتر، رویکرد فعالان حوزه کریپتو به این ارز دیجیتال بیشتر شده است و کاربران ایرانی نیز همواره به دنبال بستری مناسب و مطمئن برای خرید و فروش تتر هستند.

تترفا ؛ خرید و فروش ارز دیجیتال تتر با کمترین کارمزد و بهترین پشتیبانی
کد خبر: 589663
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۱۲:۱۱:۲۳

تترفا از بدو ورود خود به اکوسیستم رمزارز کشور در سال 1401، با ارائه قیمت لحظه‌ای تبادل تتر ، اولین گام را برای شفاف سازی در فضای رمزارز کشور برداشت.

درباره تترفا بیشتر بدانید

تترفا، بر حفظ اصل شفافیت پایبند بوده و چهارچوب فعالیت خود را بر پایه بهبود سرعت تبادلات و خدمات خود و همچنین، حفظ امنیت معاملات در بالاترین سطح، بنا نهاده‌ است.

پایبندی به این چهارچوب، سبب ایجاد تحول در سرعت تبادلات و خدمات در پلتفرم خرید تتر تترفا شد که از جمله آن‌ ها می‌ توان به تسویه آنی تتر، تسویه ریالی فوری، پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته و احراز هویت 10 دقیقه‌ ای، اشاره کرد.

خرید و فروش تتر توسط تیم تترفا با تکیه بر دانش و پتانسیل تیم خود، همواره در جهت بهبود تجربه هم‌ وطنان گرامی در تبادلات رمز ارزی و افزایش آگاهی کاربران خود در حوزه رمزارزها، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ کند.

احراز هویت در تترفا

  • انجام و تکمیل احراز هویت برای فرآیندهای خرید و فروش تتر، در تترفا الزامی است.
  • احراز هویت به‌منظور پیروی از قوانین ضد پول‌شویی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر است.
  • کاربر موظف است اطلاعات صحیح خود را بارگذاری کند. بدیهی است در صورت وجود هرگونه تخلف در احراز هویت، مسئولیت به عهده‌ فرد متخلف بوده و تترفا حق ارجاع موارد تخلف به مراجع ذی‌صلاح را خواهد داشت.
  • به‌منظور تسریع در روند احراز هویت، این واحد در مجموعه تترفا، به‌صورت 24 ساعته فعال است.
  • تترفا خود را ملزم به حفظ اطلاعات شخصی کاربر می‌داند و اطلاعات احراز هویتی را بر بستر آفلاین (Cold Storage) نگهداری می‌کند.
  • کاربر موظف است برای انجام احراز هویت شماره موبایلی به نام و تحت مالکیت خود را ثبت کند. درغیراین‌صورت، احراز هویت کاربر تایید نمی‌شود.
  • امکان انجام احراز هویت صرفا برای افراد در بازه سنی ۱۸ تا ۹٠ سال وجود دارد.

2

ارز دیجیتال تتر ( USDT ) چیست ؟

ارز دیجیتال تتر (TETHER) در واقع نوعی استیبل کوین بوده که مبادله آن در بازار رمزارزهای دنیا، بسیار رایج است. استیبل کوین ها با قیمت ثابت خود از هر گونه نوسانات شدید در بازار ارزهای دیجیتال جلوگیری می کنند. به همین جهت، معامله گران می توانند با تبدیل ارزهای دیجیتال خود به USDT مانع از سقوط قیمت دارایی شان شوند.

ارز دیجیتال تتر یک کوین پایدار بوده که به یک ارز واقعی نظیر دلار آمریکا وابسته است. هر USDT معادل با یک دلار است. در حال حاضر، USDT را می توان محبوب ترین استیبل کوین در بازار رمزارزها دانست که در مقایسه با بیت کوین، اتریوم و ریپل به جایگاه بالاتری دست یافته است. معامله گران با استفاده از تتر می توانند به دو هدف اصلی خود دست یابند:

  • جلوگیری از سقوط ارزش دارایی ها به دلیل ثابت نگه داشتن وضعیت بازار ارزهای دیجیتال
  • جابجایی بسیار آسان پول به صورت دلار در صرافی ها

علاوه بر موارد ذکر شده می توان به راحتی USDT را به کیف پول های دیجیتالی، انتقال دهید. مجموعه این ویژگی ها باعث شده که این ارز دیجیتال برای معامله گران بسیار محبوب باشد. تتر برای اولین بار در سال 2014  توسط شرکت آیفینکس به بازار ارزهای دیجیتال عرضه شد. 5 سال بعد، یک استیبل کوین دیگر با نام  TETHER GOLD با پشتوانه طلا توسط همین شرکت وارد بازار شد. شاید برای بسیاری از خوانندگان جای سوال باشد که ثابت بودن قیمت این ارز به چه دلیل است. جهت پاسخگویی به این سوال باید بگوییم که در ازای تولید هر واحد تتر، یک دلار آمریکا در خزانه بانکی نگهداری شده تا به عنوان پشتوانه این ارز دیجیتال عمل نماید. به عبارتی عرضه تتر به میزان تقاضا بستگی داشته و با توجه به این موضوع، واحدهای USDT جدید به بازار عرضه خواهند شد. از آنجایی که USDT از بلاک چین اختصاصی برخوردار نبوده، تراکنش های آن بر روی بلاکچین های دیگر رمزارزها، اجرا می شود.

خرید تتر از طریق سایت تترفا

۱. وارد حساب کاربری خود شوید

۲. تعداد تتر هایی که قصد دارید بخرید را وارد کنید

۳. گزینه (انجام سفارش ) را انتخاب کنید

۴. اگر کد تخفیف دارید، در کادر مربوطه وارد کنید

۵. برای نهایی کردن سفارشتان روی گزینه (خرید سریع ) کلیک کنید

۶. بعد از انجام مراحل با نمایش پیغام ( موفق ) خرید شما تکمیل شده است.

فروش تتر از طریق سایت تترفا

۱. وارد حساب کاربری خود شوید

۲. تعداد تتر هایی که قصد دارید به فروش رسانید را وارد کنید

۳. گزینه (انجام سفارش ) را انتخاب کنید

۴. دریافتی شما در کادر پایین قابل مشاهده است

۵. برای نهایی کردن سفارشتان روی گزینه (فروش سریع ) کلیک کنید

۶. بعد از انجام مراحل با نمایش پیغام ( موفق ) فروش شما تکمیل شده است.

3

نتیجه گیری

تتر را می توان نوعی استیبل کوین دانست که در اکوسیستم ارزهای دیجیتال نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. عملکرد فوق العاده این ارز دیجیتال و ارزش بالای بازار آن نسبت به ارزهای دیجیتال دیگر، قابل قیاس نخواهد بود. از جمله مهمترین مزایای استفاده از USDT می توان به حفظ قیمت تتر دلاری در نوسانات شدید بازار ارزهای است. در این راستا، تترفا به عنوان یکی از بهترین صرافی های آنلاین در سطح کشور بوده که از لحظه ورود به بازار رمز ارز توانسته مهمترین گام خود را جهت شفافیت سازی قیمت لحظه ای تبادل تتر بردارد. این مجموعه تمام تلاش خود را کرده که چهارچوب فعالیت خود را بر پایه موارد زیر استوار سازد:

  • بهبود سرعت تبادلات و خدمات خود
  • حفظ امنیت مبادلات ارزهای دیجیتال در بالاترین سطح

مجموعه تترفا تمام تلاش خود را بر سرعت بخشیدن به جریان تبادلات خود انجام داده تا بتواند بهترین خدمات را در زمینه تسویه آنی تتر، تسویه ریالی فوری، پشتیبانی 24 ساعته و احراز هویت 10 دقیقه ای به کاربران خود ارائه دهد. با مراجعه به سایت تترفا می توانید عملیات خرید و فروش تتر را با اطمینان انجام دهید. در این مقاله سعی نمودیم تا تمام اطلاعات کاربردی در مورد USDT و شرایط خرید و فروش آن را در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم که از مطالعه این موضوع جذاب، نهایت استفاده را برده باشید. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها