انتقاد معاون هماهنگ‌کننده ارتش از بودجه دفاعی 1402؛ بودجه باید متناسب با تهدیدات باشد

عاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نشستی که اخیرا با نمایندگان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیرامون بودجه حوزه دفاعی کشور داشت، گفت: متاسفانه بودجه‌ای که برای سال 1402 در لایحه دولت دیده شده، کافی نیست و از این رو پیشنهادهایی را به کمیسیون دادیم تا دنبال کنند.

انتقاد معاون هماهنگ‌کننده ارتش از بودجه دفاعی 1402؛ بودجه باید متناسب با تهدیدات باشد
کد خبر: 595115
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ۱۵:۰۰:۴۷

امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نشستی که اخیرا با نمایندگان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیرامون بودجه حوزه دفاعی کشور داشت، گفت: مباحث مربوط به بخش دفاعی کشور در حوزه زمینی، هوایی و دریایی را مطرح کردیم، نمایندگان با مسائل و مشکلات فعلی این حوزه آشنا شدند هرچند با این مباحث آشنایی کامل دارند زیرا این عزیزان به صورت مستمر از مقرهای حوزه دفاعی بازدید دارند و به آنها سرکشی می‌کنند.

به گزارش خانه ملت، افزود: در جلسه‌ای که با نمایندگان داشتیم پیشنهادهایی برای ارتقای توان دفاعی کشور مطرح کردیم تا منابع و برنامه‌های بهتر و بیشتری را در بودجه سال 1402 و برنامه پنج ساله هفتم پیش‌بینی کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: متناسب با تهدیدات احتمالی آینده، منابع مالی را برای حوزه دفاعی کشور برآورد می‌کنیم و بر مبنای آنها نیازمندی‌های خود را مشخص می‌کنیم و برای تامین این نیازمندی‌ها در ابعاد مختلف، پیشنهادهایی را مطرح می‌کنیم.

امیر دریادار سیاری یادآور شد: پیشنهادات خود را در کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کردیم و درباره آنها بحث کردیم، قرار شده این پیشنهادات توسط نمایندگان در کمیسیون تلفیق بودجه 1402 طرح و پیگیری شود، متاسفانه بودجه‌ای که برای سال 1402 در لایحه دولت دیده شده، کافی نیست و از این رو پیشنهادهایی را به کمیسیون دادیم تا دنبال کنند.

معاون هماهنگ کنده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این سوال چه خبر خوبی برای مردم دارید، گفت: توان دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزهای زمینی آنقدر بالاست که امروز می‌تواند در مقابل هر تهدیدی بیاستد، امیدواریم مجلس هم حمایت کند که این توان هر روز بیشتر شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها