کد خبر: 473271
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۴ ۱۴:۳۷:۵۹
| |

دریادارسیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش:

ارتش متناسب با تهدیدهای روز حرکت می‌کند / اگر کسی بخواهد تعرضی به ایران کند نتیجه آن پشیمانی است

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در این سالها ارتش ماموریت‌های خود را به خوبی انجام داده و آمادگی خود را بالا برده است و آمادگی مقابله با هر دشمنی را دارد و متناسب با تهدیدهای روز حرکت می‌کند.

ارتش متناسب با تهدیدهای روز حرکت می‌کند / اگر کسی بخواهد تعرضی به ایران کند نتیجه آن پشیمانی است
کد خبر: 473271
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۴ ۱۴:۳۷:۵۹

اعتمادآنلاین| دریادار حبیب الله سیاری عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهل سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: ارتش در این سالها ماموریت‌های خود را به خوبی انجام داده و آمادگی خود را بالا برده است و آمادگی مقابله با هر دشمنی را دارد و پیش بینی و آینده نگری و آینده پژوهی لازم را انجام داده و متناسب با تهدیدات روز حرکت می‌کند.

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: قطعا ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره برداری از جوانانی که امروز در خدمت دارد و علم و دانشی که برخوردار است و ویژگی‌های خاصی که در کارکنان ارتش وجود دارد آمادگی لازم را دارد که در هر مقطع زمانی و در هر جا که بخواهد مقابل تهدیدات علیه انقلاب و تمامیت ارضی کشور بایستد و مقابله کند و پوزه هر دشمنی را به خاک بمالد.

دریاردار سیاری درباره برگزاری رزمایش‌ها هم گفت: این رزمایش‌ها، توان نیروهای مسلح برای انجام ماموریت و دفاع از انقلاب و نظام و تمامیت ارضی را نشان می‌دهد یعنی دشمنان بدانند که ما از چنین توانمندی برخورداریم که اگر کسی بخواهد تعرضی کند نتیجه آن پشیمانی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها