کد خبر: 649379
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۴ ۰۵:۴۰:۰۰
| |

این تانک ارزان روسی بهترین تانک روسیه در جنگ با اوکراین است+عکس

بر اساس گزارش اسپوتنیک، تانک روسی T-80BVM به چهار دلیل یک فناوری بسیار قدرتمند است. این تانک از نظر نسبت قیمت به کیفیت، سودآور است. تولید این تانک به مواد ارزان قیمتی نیاز دارد که به هیچ وجه بر نیروی ضربتی آن تاثیری ندارد.

این تانک ارزان روسی بهترین تانک روسیه در جنگ با اوکراین است+عکس
کد خبر: 649379
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۴ ۰۵:۴۰:۰۰

نماینده نیروهای تانک روسیه گفت که در جریان حمله به سمت زاپوروژیه، نیروهای مسلح روسیه از آخرین مدل T-80BVM استفاده کردند. این مدل مجهز به سیستم های ارتباطی و حفاظتی مدرنیزه شده است که عملکرد کلی تانک را بهبود می بخشد.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس گزارش اسپوتنیک، T-80BVM به چهار دلیل زیر در واقع یک فناوری بسیار قدرتمند است.

یک، T-80BVM به یک موتور توربین گازی قدرتمند مجهز شده است. این موتور، قدرت مانور عالی به تانک می دهد. در نتیجه، آن نه تنها به راحتی اوضاع در میدان جنگ را کنترل می کند، بلکه با آرامش خود را با شرایط سخت جدید وفق می دهد.

دو، نوسازی فنی، ویژگی های کلی T-80BVM را بهبود بخشیده است. یک سیستم ارتباطی به این تانک وارد شده است که به سرعت سیگنال ها را دریافت و ارسال می کند. علاوه بر این، حفاظت از آن تقویت شد، به طوری که این تانک شروع به انطباق بهتر با وضعیت جنگی کرد. این تانک مجهز به کنترل آتش پیشرفته و دستگاه های دید در شب که برای شناسایی هدف بسیار مهم هستند، مجهز شد.

سه، در طی عملیات نظامی ویژه، T-80BVM ایالات متحده و اروپا را وادار کرد تا با چشمانی جدید به آن نگاه کنند و قدرت برجسته آن را تشخیص دهند. در میدان نبرد، ویژگی های رزمی T-80BVM آشکار شد.

چهارم اینکه T-80BVM از نظر نسبت قیمت به کیفیت، سودآور است. تولید این تانک به مواد ارزان قیمتی نیاز دارد که به هیچ وجه بر نیروی ضربتی آن تاثیری ندارد.

تانک روسی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها