کد خبر: 634157
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

پوتین با صورت کبود جلوی دوربین‌ها حاضر شد + عکس

رئیس جمهور روسیه که هفته آینده ۷۱ ساله می‌شود، روز ۳۰ سپتامبر را «روز اتحاد مجدد» اعلام کرد و گفت که ساکنان مناطق تحت کنترل مسکو در اوکراین تمایلشان را برای پیوستن به روسیه در انتخابات محلی اخیر ابراز کردند.

پوتین با صورت کبود جلوی دوربین‌ها حاضر شد + عکس
کد خبر: 634157
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۱۵:۰۰:۰۰

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در ویدئویی که به تازگی منتشر شده با یک علامت تیره عجیب و غیرقابل توضیح روی پیشانی خود ظاهر شد.

به گزارش فرارو، رئیس جمهور روسیه که هفته آینده ۷۱ ساله می‌شود، روز ۳۰ سپتامبر را «روز اتحاد مجدد» اعلام کرد و گفت که ساکنان مناطق تحت کنترل مسکو در اوکراین تمایلشان را برای پیوستن به روسیه در انتخابات محلی اخیر ابراز کردند.

 

 

 

 

کبودی پوتین

 

وی در یک سخنرانی ویدئویی که به مناسبت یک سالگی اعلام بحث‌برانگیز روسیه در مورد الحاق چهار بخش از اوکراین منتشر شد، گفت: یک سال پیش در همه‌پرسی‌های تاریخی، مردم {مناطق اشغال‌شده اوکراین} اراده‌شان را برای بودن در کنار روسیه ابراز و تایید کردند که می‌خواهند جزئی از کشور ما باشند.

رئیس جمهور روسیه در این ویدئو بار دیگر موضع قبلی‌اش را تکرار کرد که تهاجم روسیه به اوکراین در فوریه ۲۰۲۲ مردم را از دست رهبران ملی‌گرا در کی‌یف نجات داد، زیرا آن‌ها جنگ داخلی تمام عیار و ترور علیه افرادی که متفاوت فکر می‌کنند راه انداخته بودند.

او مدعی شد که ساکنان مناطق دونتسک، لوهانسک، زاپوریژنیا و خرسون در انتخابات محلی ابراز علاقه کرده بودند که این مناطق جزئی از روسیه باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • Niki👑 ارسالی در
    دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲

    پول هاي نفت ايران توي جيبش فرش هاي طلاي ايران زير پاي پوتين خاويار ايران با ودكا ميخوره و اوكراين هم اتيش زده از خوشي مست شده خورده زمين توي كاخ كرملين شب ها توي كاخ فرياد ميزنه به خاطر مستي سگ هاشو بدون قلاده ول ميكنه دنبال معشوقه هاش

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها