کد خبر: 621348
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۵ ۱۵:۱۵:۴۶
| |

رقیب اینستاگرامی توییتر هنوز نیامده 10 میلیون نفر عضو گرفت

چند ساعتی بیشتر از رونمایی و معرفی اپلیکیشن جدید متا نگذشته که حدود 10 میلیون نفر عضو آن شدند و تبدیل به رقیب قدری برای توییتر شد.

رقیب اینستاگرامی توییتر هنوز نیامده 10 میلیون نفر عضو گرفت
کد خبر: 621348
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۵ ۱۵:۱۵:۴۶

اپلیکیشن Threads که به عنوان رقیب توییتر از سوی شرکت متا پلتفرمز معرفی شده در مدت کوتاهی به 10 میلیون عضو دست یافت. مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس بوک، پنج شنبه گفت که بیش از 10 میلیون نفر در تردز، رقیب متا برای توییتر، در چند ساعت اول راه اندازی آن ثبت نام کرده اند.

به گزارش شفقنا، این برنامه روز چهارشنبه در فروشگاه‌های اپل و اندروید در 100 کشور جهان منتشر شد و در حال حاضر بدون تبلیغات اجرا خواهد شد.

زاکربرگ روز پنجشنبه در حساب رسمی Threads خود نوشت: «10 میلیون ثبت نام در هفت ساعت». حساب‌های کاربری قبلاً برای افراد مشهوری مانند جنیفر لوپز، شکیرا و هیو جکمن و همچنین رسانه‌هایی از جمله واشنگتن پست و اکونومیست فعال بودند.

زاکربرگ در حساب خود در تردز نوشت: مدتی طول می کشد، اما من فکر می کنم باید یک برنامه مکالمه عمومی با بیش از 1 میلیارد نفر در آن وجود داشته باشد. توییتر این فرصت را داشته است که این کار را انجام دهد اما آن را حل نکرده است. امیدوارم که ما این کار را انجام دهیم.

ماسک و زاکربرگ اخیراً به صورت مجازی به هم حمله کرده و حتی قرار گذاشته‌اند در قفس به صورت فیزیکی با هم بجنگند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها