کد خبر: 621272
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۲۳:۲۰:۰۰
| |

محدودیت‌های توییتر رقبا را به‌ خط کرد؛ از اپلیکیشن جدید متا تا رکورد ترافیک بالا برای بلواسکای

پس از اینکه ایلان ماسک، مالک توئیتر گفت این شبکه اجتماعی به طور موقت برای تعداد پست‌هایی که کاربران می‌توانند در طول شبانه روز بخوانند سقف تعیین می‌کند، بلواسکای، رقیب توئیتر اعلام کرد که ترافیک بالایی از ثبت نام را تجربه کرده است. غول شبکه‌های اجتماعی متا هم قصد دارد اپلیکیشن جدید معرفی کند.

محدودیت‌های توییتر رقبا را به‌ خط کرد؛ از اپلیکیشن جدید متا تا رکورد ترافیک بالا برای بلواسکای
کد خبر: 621272
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۲۳:۲۰:۰۰

 چند روز پیش، ماسک در توئیتی نوشت که به دلیل «سطوح شدید خروج داده‌ها» و «دستکاری سیستم» حساب‌های کاربری تایید شده، تایید نشده و حساب‌های کاربری تایید نشده جدید مشمول محدودیت‌های متفاوتی برای خواندن توئیت خواهند بود.

به گزارش یورونیوز، ماسک محدودیت‌ها را چندین بار تغییر داد و حالا کاربران می‌گویند که هنگام باز کردن این شبکه اجتماعی با پیام خطای «نرخ بیش از حد مجاز» مواجه شده‌اند. 

در نتیجه مردم به بلواسکای روی آورده‌اند. بلواسکای یک شبکه اجتماعی نوظهور مبتنی بر متن است که توسط جک دورسی، یکی از بنیانگذاران توئیتر راه‌اندازی شده است. بلواسکای هنوز در مرحله بتا است و تنها با کد دعوت اجازه ساخت حساب کاربری می‌دهد. اما این شرکت اعلام کرد که سیستم‌هایش «به دلیل ترافیک بی‌سابقه» دچار اختلال شده است. این پلتفرم همچنین مجبور شد برای ساعاتی ثبت‌نام‌ها را متوقف کند تا مشکلات برطرف شود.

بلواسکای تنها رقیب در حال ظهور توئیتر نیست. شبکه اجتماعی غیرمتمرکز ماستدون از چند ماه پیش مورد توجه قرار گرفته و حالا هم غول رسانه‌های اجتماعی متا گفته که در حال راه‌اندازی یک شبکه اجتماعی دیگر است. 

تردز، اپلیکیشن مکالمه مبتنی بر متن اینستاگرام، قرار است روز پنجشنبه به بازار آید. این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می‌دهد تا حساب‌های کاربری در پلتفرم اشتراک عکس را با همان نام حفظ کنند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها