کد خبر: 613813
|
۱۴۰۲/۰۲/۳۰ ۲۱:۱۸:۰۷
| |

دبیر انجمن واردکنندگان برنج خبر داد:

ارز باقیمانده از واردات برنج سال ١٤٠١ تأمین می شود

دبیر انجمن واردکنندگان برنج ایران از همکاری نزدیک این انجمن با وزارت جهاد کشاورزی به منظور حل مشکل تخصیص ارز واردکنندگان خبر داد.

ارز باقیمانده از واردات برنج سال ١٤٠١ تأمین می شود
کد خبر: 613813
|
۱۴۰۲/۰۲/۳۰ ۲۱:۱۸:۰۷

پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس» نوشت؛ مجتبی شیرقاضی دبیر انجمن واردکنندگان برنج در خصوص آخرین تحولات حوزه واردات برنج و مشکل تخصیص ارز از سال گذشته تا کنون گفت: خوشبختانه اخیرا همکاری و تعامل بسیار خوبی بین مسئولان محترم وزارت جهاد کشاورزی و انجمن برنج ایجاد شده و امید داریم به زودی مشکل تأمین ارز تمام واردکنندگان در این حوزه رفع شود.

دبیر انجمن واردکنندگان برنج  اضافه کرد: اولویت اختصاص ارز در موضوع واردات برنج با شرکت هایی است که در سال ١٤٠١ با ترخیص درصدی، کالای خود را وارد بازار کردند تا مانع از بروز هرگونه مشکل در توزیع یا بحران کمبود برنج شوند.

شیرقاضی ادامه داد: ارز مورد نیاز باقیمانده برنج وارد شده در سال ١٤٠١ پیش بینی شده و با همکاری مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و پیگیری انجمن برنج بر اساس تاریخ کوتاژ، اختصاص ارز صورت می پذیرد.

شیرقاضی در پایان خاطرنشان کرد: پیگیری موضوع از سال گذشته در دستور کار مسئولان انجمن قرار گرفته، بخشی از ارز مورد نیاز تأمین شده و امیدواریم با ادامه این روند نگرانی وارد کنندگان در این حوزه رفع شود که طبیعتا این مسئله موجب کنترل مطلوب و حفظ آرامش بازار خواهد شد. همچنین بعد از اختصاص ارز باقیمانده از برنج وارداتی سال ١٤٠١ بر اساس قول مساعد مسئولان مربوطه ارز مرتبط با واردات برنج در سال ١٤٠٢ نیز تأمین خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها