کد خبر: 661180
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ۱۳:۳۵:۳۰
| |

رسمی: پیولی از میلان جدا شد

باشگاه میلان جدایی استفانو پیولی را به صورت رسمی تأیید کرد.

رسمی: پیولی از میلان جدا شد
کد خبر: 661180
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ۱۳:۳۵:۳۰

باشگاه میلان بالاخره خبری که هفته‌ها شایعات گوناگونی پیرامون آن منتشر شده بود را تایید کرد: جدایی استفانو پیولی.

به گزارش ورزش سه، باشگاه ایتالیایی با پیام "ما فقط می‌توانیم به تو بگوییم متشکریم، استفانو" جدایی این مربی پس از سه فصل حضور روی نیمکت روسونری را تایید کرد.

در بیانیه باشگاه میلان آمده است: "میلان و استفانو پیولی فصل آینده با هم ادامه نخواهند داد. آث میلان و استفانو پیولی اعلام کردند که فصل آینده با یکدیگر ادامه نخواهند داد و قصد دارند روابط حرفه‌ای را که از اکتبر 2019 آغاز شده بود، قطع کنند.

میلان صمیمانه از استفانو پیولی و همه همکارانش تشکر می‌کند که در این پنج سال هدایت تیم اول را بر عهده داشتند، اسکودتویی را به دست آوردند که فراموش نشدنی خواهد ماند و اینکه میلان را برای به مهم‌ترین رقابت‌های اروپایی بازگرداند.

استفانو با روحیه حرفه‌ای و انسانیت توانست تیم را ارتقا دهد و ارزش‌های اساسی باشگاه را از روز اول مجسم کند. استفانو پیولی از میلان به‌خاطر فرصتی که بخشی از تاریخ این باشگاه باشکوه بوده، تشکر کرده و از مالکان، مدیران، تیم، کارکنان و همه پرسنل میلانلو و کازا میلان به‌خاطر حمایت و حرفه‌ای بودن تشکر می‌کند."

مربی جدید میلان هنوز معرفی نشده اما شایعات زیادی پیرامون پائولو فونسکا و روبرتو دی زربی وجود دارد که باید دید باشگاه میلان طی ساعات آینده چه اخباری در این مورد خواهد داشت.

میلان در هفته پایانی سری A فردا به مصاف سالرنیتانا‌ خواهد رفت و پیولی امروز در نشست خبری باید به سوالات متفاوتی درمورد دلیل جدایی و آینده‌اش پاسخ بدهد.

پیولی طی 5 سال حضور در میلان در مجموع 239 بازی را تجربه کرد که حاصل آن 132 برد، 55 تساوی و 52 شکست بود. او به عنوان قهرمانی در لیگ رسید و همچنین تیمش را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سوق داد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها