کد خبر: 658819
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۸:۳۰:۱۲
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد؛

افشاگری یک روز قبل از بازی بزرگ/ آنچلوتی مهاجم بایرن را می‌خواست!

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، تابستان گذشته از درخواست کارلو آنچلوتی برای جذب هری کین از تاتنهام جلوگیری کرد.

افشاگری یک روز قبل از بازی بزرگ/ آنچلوتی مهاجم بایرن را می‌خواست!
کد خبر: 658819
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۸:۳۰:۱۲

گزارش جالبی نشان می‌دهد که فوق‌ستاره بایرن مونیخ تابستان گذشته قبل از جود بلینگام هدف شماره یک نقل و انتقالات کارلو آنچلوتی بود اما فلورنتینو پرز مانع از این شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، طبق گزارش Relevo، سرمربی ایتالیایی کین را به عنوان هدف شماره یک نقل و انتقالاتی خود در تابستان گذشته، پیش از هم‌تیمی‌اش در تیم ملی انگلیس یعنی جود بلینگام، پس از جدایی کریم بنزما معرفی کرده بود. اما پرز از تأیید این انتقال خودداری کرد. پرز به دنبال جذب کیلیان امباپه به جای بازیکن انگلیسی بود و مایل بود به مادرید اجازه دهد بدون شماره ۹ واقعی بازی کند، قبل از اینکه در تابستان آینده مهاجم فرانسوی را به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

کین در نهایت از اسپرز به غول آلمانی بایرن مونیخ پیوست و به‌رغم عملکرد ضعیف تیمش در داخل، فصل فوق‌العاده‌ای را تجربه کرد. کین در همین تعداد بازی در تمامی رقابت‌ها ۴۲ گل به ثمر رسانده و به تیم توماس توخل کمک کرده تا به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسند، جایی که آنها به مصاف مادرید خواهند رفت.

به نظر می‌رسد پرز به راه خود ادامه دهد، زیرا انتظار می‌رود مادرید امباپه را در پنجره نقل و انتقالات بعدی به خدمت بگیرد. ظاهراً ستاره فرانسوی به پاری سن‌ژرمن گفته است که پس از پایان قراردادش در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد، اگرچه تاکنون هیچ قراردادی با مادرید امضا نشده است.

مادریدی‌های آنچلوتی به آلمان سفر کرده‌اند تا امشب در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن و هری کین بروند. برنده این رقابت در فینال به مصاف برنده پی‌اس‌جی امباپه و بروسیا دورتموند خواهد رفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها