کد خبر: 618227
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۸ ۱۳:۵۵:۰۵
| |

حضور آنچلوتی در تیم ملی برزیل قطعی شد!

در برزیل اطمینان دارند که کارلو آنچلوتی از ژانویه یا ژوئن 2024 هدایت سلسائو را برعهده خواهد گرفت.

حضور آنچلوتی در تیم ملی برزیل قطعی شد!
کد خبر: 618227
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۸ ۱۳:۵۵:۰۵

برزیل برای کارلو آنچلوتی تا سال بعد صبر خواهد کرد و این بخشی از توافق دو طرف محسوب می شود. آنچلوتی در ماه های اخیر و در واکنش به اخبار حضورش در تیم ملی برزیل بارها گفته بود که فصل 24-2023 مربی رئال خواهد بود مگر اینکه مدیران رئال او را برکنار کنند. اتفاقی که رخ نداد و در رئال از ادامه همکاری با کارلتو خوشحالند. 

به گزارش ورزش سه، ساعاتی پس از پایان بازی دوستانه برزیل-گینه، گلوبواسپورته گزارش داد که توافقات لازم با آنچلوتی صورت گرفته و رئیس فدراسیون در پایان همین ماه این توافق را اعلام خواهد کرد.

 بر این اساس آنچلوتی پس از پایان قراردادش با رئال، هدایت برزیل را برعهده خواهد گرفت و در کوپا آمه‌ریکا 2024 روی نیمکت سلسائو خواهد نشست. تا آن زمان مِنِزِس به عنوان مربی موقت به کار خود در سلسائو ادامه خواهد داد. این رسانه معتبر اعلام کرد که آنچلوتی همواره گزینه شماره یک مدیران فدراسیون بود و حاضر شده اند برای او تا سال بعد نیز صبر کنند. گلوبو حضور کارلتو در برزیل از ژانویه 2024 را هم رد نکرد!

مِنِزِس، مربی موقت برزیل، در پایان بازی با گینه و در مورد توافق با آنچلوتی گفت: «خبری از توافق ندارم و قبلا هم گفتم که او مربی بزرگی است. در مورد آنچلوتی چه بگویم؟ او حرفه‌ای و فوق‌العاده خوب است.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها