کد خبر: 628378
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۹ ۱۳:۰۲:۴۶
| |

از حقوقم کم کنید اما دوربین‌ها را راه نمی‌دهم/ رختکن یک مکان مقدس است!

کارلو آنچلوتی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد رسانه پخش کننده بازی‌های لالیگا دوربین‌های خود را به رختکن رئال ببرد.

از حقوقم کم کنید اما دوربین‌ها را راه نمی‌دهم/ رختکن یک مکان مقدس است!
کد خبر: 628378
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۹ ۱۳:۰۲:۴۶

لالیگا در راستای جذاب‌تر کردن پخش زنده مسابقات و جلب مخاطب بیشتر قوانین جدیدی را از فصل جدید برای تیم‌ها در نظر گرفته است. بر این اساس، دوربین‌های پخش زنده مسابقات این اجازه را دارند که در تونل ورزشگاه و حتی در رختکن تیم هم بازیکنان را همراهی کنند تا هواداران و تماشاگران به خوبی با شرایط و حال و هوای آنها در تمامی لحظات همراه و آشنا باشند. 

به گزارش ورزش سه، این ویژگی جدید با موافقت تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها تصویب شد و تنها باشگاهی که به این اتفاق رای منفی داد، رئال مادرید بود که معتقد بود حریم شخصی تیم در صورت وقوع این اتفاق از بین خواهد رفت. 

کارلو آنچلوتی پس از بازی نخست فصل مقابل بیلبائو به خبرنگاران گفت که رختکن تیم جایگاه مقدسی دارد و هیچ شخصی خارج از تیم حق ندارد وارد آن شود. او گفت که با نظر باشگاه دوربین ها حق ورود به رختکن رئال را ندارند و او نیز کاملا با این تصمیم موافق است.

گفته می شود رئال شاید با جریمه 13 میلیون یورویی برای نقض قوانین لالیگا نیز مواجه شود. این اتفاق دیشب در بازی رئال مقابل آلمریا نیز رخ داد و دوربین ها اجازه ورود به رختکن کهکشانی ها را پیدا نکردند.

در پایان مسابقه که با برتری 1-3 رئال همراه بود، وقتی از کارلتو در مورد دوربین ها و اینکه شاید با کسر دستمزد مواجه شوند سوالی مطرح شد، او پاسخ داد: «فکر نمی کنم این قضیه اجباری باشد. ما این حق را داریم تا اجازه ورود دوربین ها به رختکن را ندهیم ولی اگر اجباری باشد، بله، من حاضرم از دستمزدم کم شود ولی بازهم دوربینی به رختکن وارد نشود.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها