کد خبر: 655888
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۴ ۱۳:۲۵:۰۴
| |

نگاهی به سهمیه‌های کسب شده کشتی آزاد و فرنگی در جهان/ ایران در چند وزن سهمیه گرفته؟ + عکس

کشورها همچنان در تلاش هستند تا در چند رویداد باقیمانده کسب سهمیه المپیک بتوانند در کشتی با حداکثر نفرات در پاریس شرکت کنند.

نگاهی به سهمیه‌های کسب شده کشتی آزاد و فرنگی در جهان/ ایران در چند وزن سهمیه گرفته؟ + عکس
کد خبر: 655888
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۴ ۱۳:۲۵:۰۴

مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس در رشته کشتی آزاد و فرنگی به صورت قاره‌ای در آسیا و اروپا باقی مانده و کشورها در تلاش هستند تا در این رویداد بتوانند به ۶ سهمیه کانل دست یابند.

به گزارش فارس، مسابقات جهانی ترکیه آخرین رویداد کسب سهمیه خواهد بود. در رشته کشتی آزاد تاکنون آمریکا ۴ سهمیه، روسیه ۴ سهمیه، پورتوریکو ۴ سهمیه، ایران ۳ سهمیه و کوبا ۳ سهمیه کسب کرده‌اند. این ۵ کشور تا این لحظه بیشترین سهمیه را دارند. تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در اوزان ۶۵، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم سهمیه گرفته و در تلاش است تا در اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم در آسیا سهمیه را بگیرد. روسیه نیز در اوزان ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم از چند روز دیگر در باکو برای کسب سهمیه وارد رقابت خواهد شد. آرتور نایفونف و عبدالرشید سعداله‌یف ۲ کشتی‌گیر روسیه در مسابقات کسب سهمیه هستند. در کشتی فرنگی هم کشورمان در ۲ وزن ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم برای کسب سهمیه تلاش می‌کند. امین کاویانی‌نژاد و علیرضا مهمدی ۲ فرنگی‌کار کشورمان برای کسب سهمیه هستند. در کشتی فرنگی کوبا، مصر و الجزایر ۵ سهمیه، ایران ۴ سهمیه، ارمنستان و آمریکا ۳ سهمیه دارند. 

کشتی سهمیه المپیک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها