کد خبر: 653953
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ۱۱:۲۵:۴۷
| |

حمله تند مربی استقلالی به ساکت الهامی

سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی صنعت نفت آبادان، در مصاحبه‌ای بسیار تند سرمربی تیم نساجی را به ارائه فوتبال کثیف متهم کرد.حمله تند بختیاری زاده به ساکت الهامی

حمله تند مربی استقلالی به ساکت الهامی
کد خبر: 653953
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ۱۱:۲۵:۴۷

ساعتی پس از تساوی تیم‌های نساجی و نفت آبادان، سهراب بختیاری‌زاده ضمن ابراز گلایه شدید از نحوه قضاوت داور و همچنین رفتار سرمربی حریف، صحبت‌های تندی را علیه ساعت الهامی مطرح کرد. بختیاری‌زاده گفت: ما امروز بازی خیلی خوبی نکردیم و حریف از نظر ارائه فوتبالی که می‌خواست انجام بدهد، از ما بهتر عمل کرد‌. خدا را شکر که یک امتیاز از این بازی به دست آوردیم اما این فوتبالی نیست که هنوز مدنظر ما باشد. البته تیم زیر فشار شدیدی است و مدت‌هاست که برد نیاورده و بنابراین باید بتوانیم این فشار را روی شانه‌های خود حمل کنیم و در نهایت تیم را به سطحی برسانیم که هوادار نفت از ما انتظار دارد‌.

به گزارش ورزش سه، بختیاری‌زاده می‌گوید: با این حال من امروز در زمین کثیف‌ترین نمایش فوتبال عمرم را دیدم. یک تیم با دستور سرمربی گاه و بیگاه با خوابیدن روی زمین بعد از گل زده سعی در نگه داشتن وقت بازی داشت و داور هم در این زمینه با آنها همراه بود‌. آنها هم خودشان را روی زمین می‌انداختند و هم سعی داشتند بازی را بخوابانند و داور هم بی دلیل با این روش همراهی می‌کرد. مثلا در یک جا بازی به بهانه خراب بودن بی‌سیم متوقف شد. من آنجا بودم و دیدم که بی‌سیم هیچ مشکلی نداشت.

او در ادامه می‌گوید: همانطور که گفتم این یک نمایش کثیف بود، اما کاش همه چیز به همینجا خاتمه پیدا می‌کرد. بعد از گلی که ما به نساجی زدیم، در لحظات پایانی وقت اضافه صاحب یک موقعیت ضدحمله شدیم و در حالی که بازیکن ما می‌رفت که با گلر حریف تک به تک بشود، آقای الهامی که از زمین مسابقه اخراج شده بود، با سرعت از داخل پیست به داخل زمین دوید و داور به محض ورود ایشان به زمین، بازی را قطع کرد و باعث شد خواسته‌ای که ساکت الهامی داشت، اتفاق بیفتد. این یک صحنه زشت و کاملا قابل پیگیری بود که هیچ مربی‌ای در هیچ جای دنیا حاضر نیست ذلت انجام دادنش را قبول کند.

بختیاری‌زاده گفت: البته ایشان دانش آموخته گروهی از مربیان هستند که این چیزها را خوب بلدند و همه در فوتبال ایران آنها را می‌شناسند. البته من نمی‌گویم داور در این صحنه عمدی داشت. این به خود او مربوط است، ولی در هر صورت تصمیمی گرفت که حمله ما و احتمال پیروزی تیم‌مان از بین برود.

سرمربی نفتی‌ها صحبت‌های دیگری را هم در این مصاحبه مطرح کرده اما به دلیل محتوای بسیار تند قادر به انتشار آن نیستیم. بختیاری‌زاده همچنین با تشکر از هواداران نفت آبادان از اینکه آنها از حمایت از تیم فوتبال صنعت نفت دست نمی‌کشند، ابراز خوشحالی کرد و گفت امیدوار است بتواند پاسخ محبت آنها را بدهد.

بختیاری‌زاده در پایان گفت: در زمینه مسائل داوری صدای ما درنمی‌آید و ما مظلوم‌ترین تیم لیگ هستیم. این را به صورت قطع به شما می‌گویم که ما مظلوم‌ترین تیم لیگ برتر فوتبال ایران هستیم و بلد نیستیم مثل تیم‌های دیگر با فشار روی داوری با انتشار بیانیه قبل از بازی و اعمال نفوذ برای خودمان مزیتی ایجاد کنیم. نه، ما این چیزها را بلد نیستیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها