کد خبر: 651797
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۷ ۱۸:۳۳:۱۲
| |

تثبیت صدرنشینی استقلال با شلیک تماشایی

تیم استقلال در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید.

تثبیت صدرنشینی استقلال با شلیک تماشایی
کد خبر: 651797
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۷ ۱۸:۳۳:۱۲

تیم استقلال امروز در دور برگشت لیگ برتر از هفته شانزدهم میزبان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار درنهایت با نتیجه ۱-۰ به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

به گزارش خبرورزشی، نکونام برای این دیدار از نفرات زیر در ترکیب اصلی استقلال استفاده کرد: 

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور، گوستاوو بلانکو، آرمان رمضانی، سیدابوالفضل جلالی، رافائل داسیلوا و آرش رضاوند.

سهراب بختیاری‌زاده نیز برای رویارویی با آبی‌پوشان پایتخت نفرات زیر را در ترکیب اصلی صنعت نفت قرار داد:

پیام پارسا، عرفان قهرمانی، حسین شنانی، طالب ریکانی، رضا امانی نژاد، یوسف کی شمس، میثم تهی دست، فیاض میردورقی، فرشاد محمدی مهر، محمدصادق بارانی، امیرمحمد پناهی.

داور مسابقه: حسن اکرمی.

تیم استقلال در نیمه نخست نمایش هجومی را در دستور کار قرار داد اما بازی بسته تیم صنعت نفت مانع موقعیت‌سازی آبی‌پوشان شد تا بازی در نیمه نخست با تسای بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم استقلال خیلی زود به گل برتری رسید و مهدی‌ مهدی‌پور در دقیقه ۵۵ روی کار گروهی آبی‌پوشان در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با شوتی دقیق و پرقدرت دروازه صنعت نفت را باز کرد.

پس از این گل طالب ریکانی در دقیقه ۵۲ قصد داشت با شوت از راه دور دروازه استقلال را باز کند که شوت کاپیتان صنعت نفت به شکل خطرناکی از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.  

در دقیقه ۶۰ ارسال جلالی به در محوطه جریمه به بلانکو رسید و ضربه سر این بازیکن در آستانه ورود به دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

بلانکو در دقیقه ۶۵ می‌توانست استقلال را به گل دوم برساند شوت فنی این بازیکن روی ارسال جلالی به گل تبدیل نشد.

در دقیقه ۸۵ مهرداد محمدی روی یک ضدحمله با دریبل سر پا از مدافع صنعت نفت عبور کرد و در مصافی تک به تک ضربه این بازیکن با واکنش پیام پارسا به گل دوم استقلال تبدیل نشد.

استقلال با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد تا قهرمان نیم‌فصل همچنان صدرنشین باشد و اختلافش را با تیم‌های سپاهان و پرسپولیس افزایش داد.

صنعت نفت با این شکست با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند تا طلایی‌پوشان آبادان شروع خوبی سهراب بختیاری‌زاده نداشته باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها