کد خبر: 653304
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ۱۰:۵۵:۵۴
| |

پیش بینی مایلی کهن از قهرمان لیگ برتر/ پرسپولیس نه، این تیم شرایط بهتری دارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: قهرمان لیگ برتر امسال بین سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان است. البته لازمه داشتن تیم خوب، برخوردار بودن از مهره‌های خوب است که هر سه تیم بازیکنان خوبی دارند.

پیش بینی مایلی کهن از قهرمان لیگ برتر/ پرسپولیس نه، این تیم شرایط بهتری دارد
کد خبر: 653304
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ۱۰:۵۵:۵۴

محمد مایلی‌کهن در خصوص تفاوت تیم اوسمار و یحیی گل‌محمدی اظهار کرد: متاسفانه با حضور اوسمار در پرسپولیس داریم مربی خارجی را مقابل مربی ایرانی قرار می‌دهیم. برانکو چهار سال است از ایران رفته ولی هنوز هم عنوان می‌شود که گل محمدی از سیستم و بازیکنان او استفاده می‌کند و چون ایرانی است نقشی ندارد اما به محض اینکه مربی خارجی می‌آید نقش او پررنگ‌تر جلوه داده می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی گفت: اوسمار در پرسپولیس یک بازی را باخته و دو بازی را با برد تمام کرده و چیز دیگری نداشته اما چون دستیار گل محمدی بوده و تیم را نیز در نیم فصل دوم تقویت کرده حالا پرسپولیس بهتر شده است. متاسفانه همیشه متخصصان کشور مظلوم واقع می‌شوند. یحیی جزو متخصصانی است که کارش را بی سرو صدا انجام می‌داد و زحمت زیادی برای پرسپولیس کشید و نتایجش هم بی نظیر بود. اوسمار در خوابش هم نمی دید که روزی سرمربی پرسپولیس شود.

مایلی‌کهن در پاسخ به این پرسش که با رفتن شهاب زاهدی و باهویی از پرسپولیس تصور می‌کند در ادامه رقابت‌های لیگ پرسپولیس از نظر مهاجم دچار مشکل شود؟ افزود: به جای این بازیکنان، بازیکن خوبی مثل عیسی آل‌کثیر را گرفته، در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی را گرفته است. باهویی نوش جانش، دو بازی انجام داد و یک میلیون دلار گرفت. وی در حد و قواره باشگاه‌های ما و پرسپولیس نبود و به اعتقاد من بازیکنان داخلی خیلی بهتر از او بودند. زاهدی نیز از قد و قواره خوبی برخوردار بود و دوندگی خوبی داشت اما در مجموع آل کثیر بازیکن خوبی است و با وجود او فکر نمی‌کنم از نظر مهاجم مشکل خاصی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کند کدام تیم قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ برتر شود؟ گفت: قهرمان بین سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان است. البته لازمه داشتن تیم خوب، برخوردار بودن از مهره‌های خوب است که هر سه تیم بازیکنان خوبی دارند. البته از بین این سه تیم، استقلال در حال حاضر شرایط بهتری دارد. هر چند در فوتبال، هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست به طوری که سال گذشته دیدید که پرسپولیس در چه شرایطی قهرمان شد. بنابراین تا آخر نیم فصل دوم نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها