کد خبر: 652406
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۲ ۱۶:۳۵:۰۸
| |

لیست آهنگ‌های مورد علاقه لیونل مسی فاش شد/ از بد بانی و ریحانا تا کلدپلی و دریک!

اپل موزیک لیست پخش آهنگ‌های مورد علاقه لیونل مسی را منتشر کرد و هیاهوی زیادی در بین هواداران ایجاد شد.

لیست آهنگ‌های مورد علاقه لیونل مسی فاش شد/ از بد بانی و ریحانا تا کلدپلی و دریک!
کد خبر: 652406
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۲ ۱۶:۳۵:۰۸

«مسی یک هنرمند است، بله او هنرمند است. در مقایسه با چه کسی؟ میکل بارسلو، فران آدریا یا شکسپیر. چرا؟ زیرا همه آنها چیزی را خلق کردند که همه ما را تحت تأثیر قرار داد.» این جملات را پپ گواردیولا در زمان به شهرت رسیدن مسی بیان کرده بود. این مرد آرژانتینی قبلاً هرگز وارد دنیای هنر نشده بود، اما اکنون به واسطه یک پادکست انگیزشی جدید که در اپل موزیک منتشر شده، وارد صنعت موسیقی شده است.

به گزارش خبرورزشی، اپل موزیک روز سه‌شنبه یک لیست پخش از آهنگ‌های برتر لئو به نام «مسی: گرم کردن» را منتشر کرد. به گزارش آاس، مسی توضیح داد: «از وقتی به یاد دارم موسیقی نقش مهمی در زندگی من داشته است، به خصوص در روزهای بازی. موسیقی ذهن من را آرام می‌کند، به من کمک می‌کند آرام و رها بمانم.»

نام هنرمندان لاتین مالوما، رزالیا، فید، رائو الخاندرو، مایک تاورز، بد بانی، بیزارپ و کارول جی در این لیست ۶۰ آهنگی ۳ ساعته به چشم می‌خورد. حضور بیزارپ در این بین قابل توجه است؛ با توجه به معروف‌ترین اثر اخیر او که با همکاری شکیرا یک آهنگ دیس برای جرارد پیکه درست کرده بود. جدا از موزیک‌های اسپانیایی مورد انتظار، آهنگ‌هایی از کلدپلی، ریحانا، AC/DC و دریک نیز در فهرست وجود دارد. آهنگ پپاس از فاروکو که در لیست موسیقی سالانه ۲۰۲۱ باراک اوباما بود نیز در لیست پخش مسی وجود دارد.

هنرمند مورد علاقه لیونل مسی کیست؟

در بین همه نام‌های بزرگ، بیشترین امتیاز به خواننده ۲۴ ساله اهل مکزیک تعلق می‌گیرد. پسو پلوما در سال ۲۰۲۲ وارد صحنه موسیقی شد و پنج آهنگ از او (بیشتر از خواننده‌های دیگر) در لیست پخش مسی حضور دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها