کد خبر: 652159
|
۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ۱۶:۳۷:۵۵
| |

ورود فوری AFC به پرونده‌های استقلال و پرسپولیس/ بوی حذف می‌آید!

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار توضیحات باشگاه های پرسپولیس و استقلال درباره مالکان قانونی آنها شده است.

ورود فوری AFC به پرونده‌های استقلال و پرسپولیس/ بوی حذف می‌آید!
کد خبر: 652159
|
۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ۱۶:۳۷:۵۵

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال ایران خواستار پاسخ این مجموعه در خصوص مالکیت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تهران شده است.

به گزارش مهر، AFC که قوانین سختگیرانه خود را برای صدور مجوز حرفه‌ای جهت حضور تیم‌ها در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های آسیا در نظر گرفته است خواهان توضیح شفاف درباره تعیین تکلیف سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و معضلات مالی این باشگاه‌ها شده است.

AFC که تمام مکاتبات بین المللی با باشگاه‌ها را از طریق فدراسیون‌های تحت عضو انجام می‌دهد خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به این موضوع و پاسخ فوری فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا ۱۱ فروردین فرصت رسیدگی به کمبودهای باشگاه‌ها در این خصوص شده است و هرگونه تخلف را با جریمه‌های سنگین خود که از یک سال پیش وضع کرده بود روبرو خواهدت کرد.

حال باید دید آیا باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال می‌توانند پاسخ شفاف در خصوص مالکیت خود به فدراسیون فوتبال داده و آنها برای AFC ارسال کنند یا باید بار دیگر منتظر اتفاقات پر حاشیه دیگری در خصوص این دو باشگاه بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها