کد خبر: 652107
|
۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ۱۰:۴۵:۴۷
| |

انتقاد غیرمنتظره مایلی‌کهن از جواد نکونام؛ اگر خوب نیست برای چه مانده‌اید؟!

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: جواد نکونام از من دلخور است و خود من دوبار با ایشان تماس گرفتم.

انتقاد غیرمنتظره مایلی‌کهن از جواد نکونام؛ اگر خوب نیست برای چه مانده‌اید؟!
کد خبر: 652107
|
۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ۱۰:۴۵:۴۷

مصاحبه محمد مایلی کهن درباره تیم ملی، پرسپولیس و نسل تاریخی فوتبال ایران با روزنامه گل  انجام شده است.

به گزارش روزنامه گل بخشی از این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

دوست داشتم تیم ملی قهرمان جام ملت‌ها شود تا مردم عزیزمان خوشحال شوند. بهرحال بازیکنان هم زحمت خود را کشیدند و به آنها خدا قوت می‌گویم. اما اعتقاد دارم حضور در جمع چهار تیم هم باتوجه به پیشرفت تیم‌های آسیایی، دست کمی از قهرمانی ندارد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هستند و نتایجی که با این تیم گرفتند، نتایج بدی نبود. خدمت شما عرض کردم، از همان قبل از بازی‌ها برای ایشان و تیم ملی آرزوی موفقیت کردم و در طول بازی‌ها هم ذره‌ای از حمایتم کم نشد. هرچند یکی از دستیاران ایشان، بعد از بازی‌ها چنان به من تاخت که خودم هم متعجب شدم. آیا من از تیم ملی انتقاد کرده بودم؟ وظیفه ما حمایت از تیم ملی مملکت مان بوده و هست. اما نمی‌دانم دستیار سرمربی تیم ملی، با چه دیدگاهی علیه من مصاحبه کردند؟!

آقای بیرانوند نظرش را اعلام کرده و کاملا قابل احترام است. شاید یک نفر دیگر بگوید نسل ۹۸بهترین نسل تاریخ است. باید به صحبت‌های یکدیگر احترام بگذاریم. هرکسی می‌تواند نظر خودش را در قالب صحبت‌هایش مطرح کند. هیچ ایرادی ندارد.

نمی‌شود از الان نتایج آینده پرسپولیس را پیش بینی کرد. بهرحال روی نیمکت تیم تغییرات مربیگری رخ داده و از حالا زود است که بخواهیم عملکرد پرسپولیس را مورد بررسی قرار دهیم. با یک شکست نمی‌توان نتایج بعدی را حدس زد. امیدوارم در بازیهای آینده بتوانند موفق شوند و همچنان در جمع مدعیان باشند. اهل پیش بینی نتایج نیستم. اما سه چهارتیمی‌که بالای جدول هستند شانس زیادی برای موفقیت دارند. یعنی پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و استقلال.

آقای نکونام مربی خوبی هستند و نتایج استقلال هم این را می‌گوید. اما به نظرم ایشان بهتر است سلسله مراتب را رعایت کنند. چه ایشان بخواهد و چه نخواهد، در حال حاضر مدیرعامل استقلال، به عنوان نفر ارشد این باشگاه فعالیت دارند. این که بیاییم بگوییم من با فلان مدیر نمی‌توانم کار کنم بعد از آن طرف همچنان در تیم باشیم، به نظرم نمایش است. چه درست و چه اشتباه، آقای خطیر در حال حاضر مدیرعامل باشگاه استقلال هستند و آقای نکونام باید تابع دستورات و نظرات مدیرعامل باشگاه باشند. دیگر دوره این حرفها گذشته است که بیاییم بگوییم من با فلان مدیر نمی‌توانم کار کنم و باز، همچنان باشم و به کار خودم ادامه دهم. متاسفانه در حال حاضر بازیکنی که ۶ماه در استقلال یا پرسپولیس بازی کرده است، می‌آید و خودش را متعصب‌ترین استقلالی و پرسپولیسی می‌داند! فصل قبل فلان مربی قراردادش ۱۲میلیارد بوده الان قراردادش شده ۲۴میلیارد! متاسفانه الان طوری شده که بازیکنان و مربیان می‌گویند استقلال و پرسپولیس پول ندارند و ما به عشق این دو تیم مربیگری یا بازی می‌کنیم! خب اگر به عشق هواداران و پرسپولیس و استقلال مربیگری می‌کنید، پس دیگر چرا مدام می‌گویید این دو تیم پول ندارند؟! این خیلی بد است که بیاییم و بگوییم شرایط باشگاه خوب نیست و همچنان در باشگاه باشیم! یا خوب است یاخوب نیست! اگر خوب نیست برای چه مانده اید؟! بروید و کمک کنید تا شرایط خوب شود! نه اینکه مدام نمایش بازی کنیم!

این افتخار را نداشته‌ام که با جواد نکونام کار کنم. ایشان در مقطعی مطرح شدند که ما در تیم ملی نبودیم. البته آقا جواد از من دلخور است و خود من دوبار با ایشان تماس گرفتم، اما جواب تلفن من را نداد. با این حال اعتقاد دارم، همانطور که بازیکن فوق العاده‌ای بودند، مربی خوبی هم هستند و بهتر هم خواهند شد!

واقعیت این است که مدتی قبل یکی از سایت‌های ورزشی، اقدام به انتخاب تیم فوتبال قرن ایران را داشت. بنده هم به عنوان کسی که سالها در این فوتبال بودم از طرف این سایت ورزشی دعوت شدم تا نظراتم را بدهم. در خط‌هافبک انتخاب من، ایشان نبود و یک‌هافبک دیگر را انتخاب کردم. بهرحال نظر خودم را گفتم. هرچند اعتقاد دارم آقای نکونام یکی از بهترین‌هافبک‌های تاریخ فوتبال کشورمان هستند. ایشان از من دلخور شدند. دوبار با او تماس گرفتم تا صحبت کنم. اما متاسفانه جواب من را نداد و احساس کردم همچنان از من ناراحت است. من نظرم را گفتم. همانطور که هرشخصی می‌تواند نظرش را بگوید.

برای آقای نکونام آرزوی موفقیت میکنم. هرچند می‌دانم که ایشان از حرف‌های من ناراحت خواهند شد و یکی از همکارانشان جواب من را بدهند. اما من واقعیت‌ها را گفتم و ابایی هم از کسی ندارم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها