«اعتمادآنلاین» گزارش می دهد:

ماجرای استقلالی شدن این نظامی سرشناس که می‌خواست رئیس‌جمهور شود

سردار سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا خاطره جالبی از شایعه استقلالی بودنش تعریف کرد.

ماجرای استقلالی شدن این نظامی سرشناس که می‌خواست رئیس‌جمهور شود
کد خبر: 614955
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۰:۰۰

حضور سردار سعید محمد در اردوی تیم صنعت نفت آبادان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس در آذر 1400 شایعه عجیبی در فضای رسانه ای به وجود آورد. 

به گزارش اعتمادآنلاین، در آن تاریخ سردار سعید محمد به عنوان دبیر مناطق آزاد و مشاور رئیس جمهور که سابقه ثبت کاندیداتوری ریاست جمهوری را هم در کارنامه دارد به همراه رئیس فدراسیون وقت شهاب الدین عزیزی خادم در اردوی تیم صنعت نفت آبادان پیش از بازی مقابل پرسپولیس حاضر شدند تا وضعیت این تیم را ارزیابی و در صورت امکان کمکی به باشگاه قدیمی کشور کنند. 

اما این حضور باعث شد هواداران پرسپولیس حساب شاکی شوند. آنها از اینکه یک مقام رسمی کشور در اردوی تیم رقیبشان پیش از بازی حاضر شده عصبانی شدند و در فضای مجازی بحث استقلالی بودن سعید محمد را مطرح کردند!

دکتر سعید محمد در مصاحبه ای که اخیرا با روزنامه اعتماد انجام داده با یادآوری آن خاطره و تاکید روی اینکه نه استقلالی است و نه پرسپولیسی گفت: «هر دوشان را دوست داریم. الان پرسپولیس برنده شد اگر آدم استقلالی باشد حالش گرفته می‌شود یا برعکس. دنبال اینکه از یک تیم هواداری کنم، نیستم. بالاخره کلا فوتبال کشور است. من فقط یک‌بار قبل از بازی صنعت نفت آبادان رفتم سر تمرین‌شان که صحبت کنیم و روحیه بدهم. به خاطر اینکه تیم صنعت نفت آبادان به هر حال یک جورهایی با مناطق آزاد ارتباط داشت. اصلا هم نمی‌دانستم با کدام تیم بازی دارد. بعدا فهمیدم صنعت نفت با پرسپولیس بازی داشته است. فردایش دیدم همه جا تیتر زدند سعید محمد استقلالی است (با خنده) . در حالی که به خدا من اصلا نمی‌دانستم صنعت نفت با کدام تیم بازی دارد. فقط رفتیم که تا حد توان کمکی کرده باشیم.» 

طبق شنیده ها در آن جلسه سردار محمد قول کمک ده میلیارد تومانی به باشگاه صنعت نفت را داد که با رایزنی عزیزی خادم این مبلغ به 20 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها