کد خبر: 651313
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۲ ۱۸:۲۰:۱۸
| |

وضعیت مبهم طارمی برای کونسیسائو

مهدی طارمی به دلیل همراهی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا نتوانست در 6 بازی رسمی پیاپی برای پورتو به میدان برود، اما حالا به تمرینات باشگاهی بازگشته و ممکن است فردا شب مقابل آروکا در ترکیب قرار بگیرد یا حضور تعویضی در زمین داشته باشد.

وضعیت مبهم طارمی برای کونسیسائو
کد خبر: 651313
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۲ ۱۸:۲۰:۱۸

تیم فوتبال پورتو از ساعت 23:45 فردا دوشنبه (به وقت ایران) یکی از مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر پرتغال را مقابل تیم رده هشتمی آروکا برگزار می‌کند که احتمالا مهدی طارمی در این بازی دوباره به فهرست نفرات تیمش برگردد.

به گزارش ورزش سه، مهدی طارمی که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 15 بازی انجام داده و 3 گل به ثمر رسانده و فقط یک پاس گل داده، پس از انجام پنج مسابقه برای تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا که سه گل هم به ثمر رساند، دوباره به پرتغال برگشته تا تیم پورتو را همراهی کند.

تیم فوتبال پورتو در غیاب مهدی طارمی، جدا از کسب یک پیروزی در جام حذفی، دو تساوی و سه برد هم در لیگ برتر پرتغال داشته و در حال حاضر 45 امتیازی و تیم سوم جدول است که فاصله 6 امتیازی با بنفیکا صدرنشین دارد.

سرخیو کونسیسائو، سرمربی پورتو در نشست خبری قبل از دیدار مقابل آروکا  درباره احتمال حضور مهدی طارمی در این بازی عنوان کرد: مهدی دیروز به پورتو بازگشت و فقط یک جلسه با ما تمرین کرده ولی هنوز به طور جدی با او صحبت نکردم که می‌تواند فردا در دسترس من باشد یا نه.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها