کد خبر: 648576
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

طارمی می‌خواهد شهروندی اتحادیه اروپا را بگیرد!

اینتر به جذب اولین ایرانی تاریخ باشگاه خودش یعنی مهدی طارمی نزدیک می‌شود.

طارمی می‌خواهد شهروندی اتحادیه اروپا را بگیرد!
کد خبر: 648576
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ۱۷:۰۰:۰۰

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نوشت: پس از مدتی بلاتکلیفی و مذاکرات، به نظر می‌رسد مهدی طارمی اولویت خود را به میلان و نراتزوری اختصاص داده و پیشنهادات دیگر یعنی لیگ‌های ترکیه و عربستان را رد کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، در ادامه نوشته گاتزتا آمده: طارمی در حال حاضر برای شرکت در جام ملت‌های آسیا با ایران در قطر به سر می‌برد، اما پیش از این به باشگاه فعلی خود، پورتو، اعلام کرده است که قراردادش را که در ژوئن به پایان می‌رسد، تمدید نخواهد کرد. به نظر می‌رسد اینتر به او به عنوان یک جایگزین احتمالی برای خط حمله فعلی علاقه‌مند است و مایل است به او یک قرارداد سه ساله سه میلیون یورویی در سال پیشنهاد دهد. جزئیات دیگر در مورد پاداش و نحوه فسخ وجود دارد که به نظر نمی‌رسد مشکل خاصی باشد.

طارمی به دلیل انعطاف‌پذیری خود به عنوان یک مهاجم کلاس‌بالا شناخته شده است که می‌تواند هم به عنوان مهاجم اول و هم به عنوان مهاجم دوم بازی کند. اینها می‌تواند او را به یک بازیکن ارزشمند در بخش هجومی اینتر تبدیل کند.

این رسانه مطرح ایتالیایی در ادامه مدعی شد: علاوه بر این، او قصد خود را برای شروع فرآیند اخذ گذرنامه اتحادیه اروپا در پرتغال پس از اتمام پنج سال اقامت مالی در این کشور که می‌تواند شهروندی اروپایی را نیز به او اعطا کند، ابراز کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها