کد خبر: 651034
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۸ ۲۰:۵۵:۳۱
| |

نظر علیرضا فغانی درباره جنجالی‌ترین صحنه‌های بازی ایران - قطر/ پنالتی ایران و اخراج شجاع درست بود؟

علیرضا فغانی داور بین‌المللی ایرانی درباره صحنه‌های حساس داوری بازی ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ واکنش نشان داد.

نظر علیرضا فغانی درباره جنجالی‌ترین صحنه‌های بازی ایران - قطر/ پنالتی ایران و اخراج شجاع درست بود؟
کد خبر: 651034
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۸ ۲۰:۵۵:۳۱

علیرضا فغانی در پایان بازی تیم ملی فوتبال ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا۲۰۲۳ که با شکست ملی‌پوشان ایران همراه شد درخصوص قضاوت احمدالعلی داور کویتی این مسابقه صحبت کرد.

به گزارش خبرورزشی، فغانی در ابتدا گفت: دوست داشتم بحث را در شرایطی انجام می‌دادم که تیم ملی کشورمان به فینال صعود کرده بود و اتفاق تاریخی مهم برای ایران رقم می‌خورد اما برخلاف فضای مجازی و رسانه که همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت اما در عمل این اتفاق  نیفتاد.

فغانی درخصوص صحنه پنالتی به سود ایران توضیح داد:‌ دیدن این صحنه برای داور سخت بود و آنالیز کمک داور ویدیویی این بود که دست پشت سر بوده و زمانیکه عزت‌اللهی شوت زده دست از پشت سر جدا شده و هند تشخیض داده شد. به نظر من این صحنه داور و کمک داور هر دو اشتباه کردند و اصلا پنالتی نبود.

داور ایرانی درخصوص اخراج شجاع خلیل‌زاده گفت: برای موقعیت آشکار گلزنی ۴ فاکتور را در نظر می‌گیرند که باتوجه به مسافتی که نسبت به دروازه داشت و موقعیت بقیه مدافعان در زمان لحظه خطا که عقب‌تر بودند و مالکیت توپی که می‌توانست بازیکن قرمز و جهت به سمت دروازه داشته باشد این صحنه با کارت قرمز باید جریمه می‌شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها