کد خبر: 649214
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۲ ۱۱:۲۰:۵۴
| |

مایلی‌کهن: سانسورهای صداوسیما آزار دهنده است

محمد مایلی‌کهن در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا صحبت کرد.

مایلی‌کهن: سانسورهای صداوسیما آزار دهنده است
کد خبر: 649214
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۲ ۱۱:۲۰:۵۴

 محمد مایلی کهن، درباره عملکرد تیم ملی در دو بازی اول و پیش‌بینی خود درباره ادامه مسیر تیم در جام ملت های آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

محمد مایلی کهن عنوان کرد: «یکی از جذابیت‌های فوتبال این است که گاهی نتیجه به گونه‌ای رقم می‌خورد که عکس پیش بینی ماست. یک واقعیت در فوتبال وجود دارد؛ اینکه تیم‌های قوی، حتما پیروز زمین نیستند. گاهی نتیجه به نفع تیم‌های ضعیف‌تر است.»

وی افزود: «تیم ملی ما در بازی اول با فلسطین 4 گل زد و اگر نگویم صددرصد، اما هشتاد درصد خوب بازی کرد. در بازی دوم دیدیم که علیرغم برد در بازی اول، ترکیب تیم با یک تغییر 50 درصدی مواجه شد و این تغییر و ترکیب ناهمگن در بازی ایران مقابل هنگ کنگ، منجر به ضعیف‌تر شدن عملکرد تیم ما شد.»

مایلی کهن در عین حال اضافه کرد: «خدا را شکر ما الان شش امتیاز داریم و صعودمان به مرحله بعدی قطعی است اما در مرحله یک هشتم و یک چهارم اگر باهوش بالا عمل نکنیم، ممکن است ضرر کنیم. علیرغم وجود اختلافات بین من و سرمربی تیم ملی، من تیم ملی کشورم را دوست دارم و آرزو می‌کنم که با وجود تمام مشکلات، همیشه موفق باشد.»

مایلی کهن در ادامه گفت: «این روزها تماشای مسابقات فوتبال برای بعضی از مردم مانند نان شب واجب است. شرایط مثل زمان ما نیست که می‌گفتند بازی فوتبال حرام است و چرا 22 نفر به دنبال یک توپ می‌دوند... فوتبال فراتر از یک ورزش است و میزان علاقه‌مندانش در دنیا بسیار زیاد شده است.»

به گزارش خبرآنلاین، وی تاکید کرد: «بارها این را عرض کرده‌ام که این ورزش تبدیل به یک صنعت سود ده شده‌است و ضرر و زیانی ندارد. به همین خاطر، کشورها و دولت‌ها این رشته ورزشی را ویژه‌تر از سایر ورزش‌ها می‌دانند.»

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال درباره اهمیت تماشای فوتبال و تاثیر بردهای تیم ملی بر جامعه به علاقه خاص مردم به تیم ملی با وجود مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: «علیرغم وجود انتقادات و اختلاف نظرهای مردم با برخی از مسئولان کشور و اینکه گاهی هم شنیده‌ایم که گفته شده ما این تیم ملی را قبول نداریم، اما از نظر من همه مردم از ته دلشان می‌خواهند که تیم ملی کشورشان موفق باشد و در مسابقات مختلف، افتخار آفرینی کند. موفقیت تیم ملی کشورمان دلیلی می‌شود که مردم برای مدت کوتاهی، غم و ناراحتی‌های مشترک ناشی از مشکلات اجتماعی و اقتصادی را فراموش کنند.»

وی در خصوص افزایش میزان پخش بازی‌های زنده فوتبال در پلتفرم‌ها و سایت‌های مختلف نیز گفت: «سانسورهای تلویزیون گاهی آزاردهنده است. البته که فکر میکنم پلتفرم‌های آنلاین نیز سانسورهای خودشان را دارند اما به گونه‌ای اعمال می‌شود که مخاطب را راضی نگه دارد. امیدوارم پخش برنامه‌ها و مسابقات ورزشی به گونه‌ای انجام شود که ضمن احترام به مخاطب، از واقعیت بازی و هیجان آن کاسته نشود. در این مسیر، پلتفرم‌های خصوصی مثل آپارات هم با داشتن امکانات خوبی مثل پخش بازی با گزارشگر اصلی و یا گزارشگران مختلف و تحلیل ویژه بازی‌ها، بستری برای سرگرمی مردم فراهم کرده‌اند که می‌تواند مخاطب را راضی‌تر نگه دارد.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها