کد خبر: 648649
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۷ ۰۹:۳۷:۴۸
| |

پرسپولیس هم به سراغ مهاجم آرژانتینی رفت/ نسخه متفاوت مهاجم استقلال در رادار سرخ‌ها

در شرایطی که هنوز تکلیف سرمربیگری تیم پرسپولیس روشن نشده ظاهراً کمیته نقل و انتقالاتی این باشگاه بیکار ننشسته است.

پرسپولیس هم به سراغ مهاجم آرژانتینی رفت/ نسخه متفاوت مهاجم استقلال در رادار سرخ‌ها
کد خبر: 648649
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۷ ۰۹:۳۷:۴۸

به گواه کارشناسان فوتبالی به ویژه پیشکسوتان این تیم، یکی از نقاط ضعف پرسپولیس در نیم فصل اول نداشتن مهاجم تمام کننده بود.

به گزارش خبرورزشی، پس از جدایی مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر از تیم پرسپولیس یحیی گل‌محمدی هرگز نتوانست با استفاده از شهاب زاهدی و نبیل باهویی شرایط خوب خط حمله پرسپولیس در فصول اخیر را برای تیمش ایجاد کند. روی این اصل قرار بود در صورت ادامه همکاری گل‌محمدی با پرسپولیس یک مهاجم شش دانگ خارجی به این تیم اضافه شود.

منابع مطلع و آگاهِ نزدیک به باشگاه پرسپولیس در این باره خبر می‌دهند ظاهراً از طریق آژانس نقل و انتقالاتی که گوستاو بلانکو مهاجم آرژانتینی تیم استقلال را به ایران و تیم رقیب پرسپولیس آورد یک مهاجم دیگر آرژانتینی با شرایطی متفاوت نسبت به بلانکو در دایره نقل و انتقالاتی تیم پرسپولیس قرار گرفته است.

درباره این بازیکن گفته می‌شود فوتبالیستی ریز نقش، دریبل زن و تکنیکی با خصوصیات فوتبالیست‌های آمریکای جنوبی است که از این نظر شرایطی کاملاً متفاوت با مهاجم آرژانتینی بلند قامت تیم استقلال را دارا خواهد بود. طبق اخبار رسیده قرار است در نبود سرمربی جدید این بازیکن پس از تایید یکی دو تن از مسئولان فوتبالی باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد به تهران سفر کند.

یادآور می‌شود؛ ظاهرا این فوتبالیست آرژانتینی در حال حاضر در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس اقامت دارد و تجربه بازی در فوتبال منطقه خاورمیانه را نیز در کارنامه فوتبالی اش داراست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها