کد خبر: 633265
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ۰۳:۴۰:۳۶
| |

قیمت واقعی نبیل باهویی مشخص شد

به محض این‌که ویروس سرماخوردگی نبیل باهویی را رها کند، این مهاجم با موافقت یحیی گل‌محمدی در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد.

قیمت واقعی نبیل باهویی مشخص شد
کد خبر: 633265
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ۰۳:۴۰:۳۶

رضا درویش و باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکل سقف بودجه نمی‌توانستند مهاجم خارجی بالای ۴۰۰هزار دلار بخرند و برهمین اساس در آخرین فرصت نقل و انتقالات نبیل باهویی به تهران آمد.

به گزارش خبرورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس در ساعات پایانیِ فرصت ویرایش فهرست آسیایی خود توانستند نبیل باهویی مهاجم مراکشی سوئدی را به خدمت بگیرند تا بلکه این بازیکن بتواند باری از روی دوش خط حمله گل‌نزن پرسپولیس بردارند.

سرخ‌پوشان در شرایطی این بازیکن را به خدمت گرفتند که از تابستان تا کنون بیش از ۵۰ بازیکن توسط کادرفنی پرسپولیس مورد توجه قرار گرفتند و حتی فیلیپه کایسدو، ستاره سابق لاتزیو و اینتر هم تا آستانه عقد قرارداد رفت اما این توافق در روز پایانی نقل و انتقالات وتو شد تا باشگاه تنها طی چند ساعت جذب باهویی را نهایی کند.

جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید قیمت ۳ گزینه اصلی یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله این تیم بالای یک میلیون دلار بودند در حالی که به گفته یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس نبیل باهویی با رقم ۳۸۰هزار دلار، قرمزپوش شد!

این مهاجم سوئدی با آماری نومیدکننده در شرایطی جذب پرسپولیس شد که باشگاه برای خرید او با یحیی گل‌محمدی هماهنگ نکرده بود! سرمربی پرسپولیس که با شنیدن خبر خرید مهاجم خارجی بدون هماهنگی و نظر خودش حسابی شوکه شده بود، اجازه نداد مهاجم سوئدی در تمرین تیمش شرکت کند.

در ادامه هم عنوان شد که نبیل باهویی دچار سرماخوردگی شده و در هتل المپیک در بستر بیماری افتاده است. بر همین اساس گل‌محمدی برای جلوگیری از سرایت ویروس به سایر بازیکنان از حضور این مهاجم ممانعت به عمل آورده است. این درحالی است که اصل ماجرا ناراحتی و عصبانیت شدید یحیی بابت خرید بدون هماهنگی خودش بوده است.

آخرین پیگیری‌های خبرنگار خبرورزشی اما نشان می‌دهد که با اصرار دوستان مشترک درویش و یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس کوتاه آمده و برای حضور مهاجم سوئدی در تمرینات قرمزپوشان چراغ سبز نشان داده است.

قرار است این بازیکن سوئدی پس از رهایی از این ویروس جدید، به ایفمارک رفته، تست پزشکی بدهد و در تمرینات پرسپولیس زیر نظر یحیی گل‌محمدی و کادرفنی مشغول به کار شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها