کد خبر: 642997
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۱۰:۰۵:۴۰
| |

این بازیکن خارجی نیم‌فصل از پرسپولیس جدا می‌شود؟

یحیی گل‌محمدی اولین بازیکنی که در نیم‌فصل از لیستش خارج خواهد کرد نبیل باهویی خواهد بود.

این بازیکن خارجی نیم‌فصل از پرسپولیس جدا می‌شود؟
کد خبر: 642997
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۱۰:۰۵:۴۰

شاید خیلی‌ها فکر کنند که یحیی گل‌محمدی در نظر دارد در نیم‌فصل به جای مرتضی پورعلی‌گنجی یا یاسین سلمانی بازیکن جذب کرده و آنها را از لیست خارج کند اما در این مورد باخبر شدیم که یحیی اولین بازیکنی که در نیم‌فصل از لیستش خارج خواهد کرد نبیل باهویی خواهد بود. بازیکنی که با نظر رضا درویش و اطرافیانش جذب شد و مربیان پرسپولیس موافق این انتقال نبودند.

به گزارش فرهیختگان، یحیی برای اینکه ثابت کند نبیل در حد پرسپولیس نیست در چند بازی به او فرصت داد اما مهاجم سوئدی نه‌تنها موفق به گلزنی و دادن پاس گل تا اینجای فصل نشده بلکه در بازی با النصر حرکت تماشایی مهدی ترابی در پشت محوطه جریمه را با یک خطای بی‌مورد روی مدافع عربستانی خنثی کرد تا یحیی روی نیمکت حسابی شاکی شود. در همین راستا سرمربی پرسپولیس از همین حالا تصمیم گرفته نام نبیل را در لیست مازاد تیمش قرار دهد و چه بسا در بازی‌های آینده هم چندان به او اعتماد نکند. ناگفته نماند زمان جذب نبیل باهویی، مدیریت باشگاه پرسپولیس به یحیی گفته بود که در قرارداد او بندی آورده که اگر تا نیم‌فصل نتواند انتظارات کادرفنی را برآورده سازد سرمربی تیم می‌تواند او را در لیست مازاد قراردهد. با توجه به این مسئله یحیی تصمیمش را گرفته که نبیل را نیم‌فصل از لیست تیمش خارج کرده و یک مهاجم خارجی گلزن جایگزین او کند. اینکه حالا ادعای مدیریت باشگاه پرسپولیس درمورد بند اشاره‌شده چقدر به واقعیت نزدیک است را باید تا نیم‌فصل صبر کرد. پیش از این باشگاه پرسپولیس از توافق با لیاندرو پریرا برای جدایی هم خبر داده بود اما این بازیکن برای دریافت مطالباتش سر از فیفا درآورد.

ناگفته نماند اگر نبیل در قراردادش آورده باشد که در نیم‌فصل درصورت عدم رضایت کادرفنی باید از تیم جدا شود خودش نشان می‌دهد که چقدر بازیکن معمولی و به‌نوعی روی‌دست‌مانده‌ای بوده است! عملکرد نبیل نه‌تنها کادرفنی تیمش را نامید کرده بلکه سرخپوشان هم او را در حد تیم‌شان نمی‌بینند. لازم به ذکر است که باهویی با قرارداد ۳۵۰ هزار دلاری به پرسپولیس آمد و اگر تا نیم‌فصل نیمی از قراردادش را هم بگیرد باید بسیار راضی باشد. البته اگر ادعای مدیریت باشگاه پرسپولیس از اضافه کردن آن بند صحت داشته باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها