کد خبر: 648641
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۷ ۲۰:۳۰:۱۴
| |

روزنامه اصولگرا: آقای شفر شما بیخود کردید علیه ایران حرف زدید؛ در برابر عظمت ایران پشه هم نیستید

روزنامه جوان نوشت: شفر علیه ایران حرف زده، اما می‌گفتید نزده، ولی حالا که شاهد از غیب رسیده و خود این پیرمرد بیکار می‌گوید آن حرف‌ها را زده پس مثل خودش باید جوابش را داد؛ آقای شفر شما بی‌خود کرده‌اید که علیه ایران حرف زده‌اید و حالا هم بی‌جا می‌کنید که می‌خواهید به همان کشوری برگردید که به‌خاطر نگرانی‌های خود و دخترتان آنجا را ترک کردید.

روزنامه اصولگرا: آقای شفر شما بیخود کردید علیه ایران حرف زدید؛ در برابر عظمت ایران پشه هم نیستید
کد خبر: 648641
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۷ ۲۰:۳۰:۱۴

روزنامه جوان از بازگشت شفر به ایران انتقاد کرده و نوشته شفر بیخود کرده علیه ایران حرف زده است.

به گزارش جوان، بخش‌های مهم این مطلب را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • اول گفتند شفر که حرفی علیه ایران نزده، بعد مدعی شدند برایش حرف درآورده‌اند، اما حالا پیرمرد بیکار آلمانی خودش با وقاحت تمام می‌گوید بله آن حرف‌ها را زده‌ام، تازه به قول معروف «لاتی‌اش» را هم برایمان پر کرده تا جایی که مدعی است کسی نمی‌تواند جلوی کار کردنش در ایران را بگیرد و اگر این اتفاق بیفتد غرامتش را تا سنت آخر می‌گیرد.
  • خب چشم آقایان روشن، یک پیرمرد بیکار برایمان شاخ و شانه می‌کشد، آن وقت اینجا عده‌ای که سعی دارند خودشان را نگران نشان دهند، می‌گویند مگر با «ابرجاسوس» موساد طرف هستید. نه عزیزان شفر خیلی هنر کند شلوارش را بالا بکشد، چه برسد به اینکه بخواهد جاسوس‌بازی دربیاورد، اما یادتان باشد که همین شما‌ها مدعی بودید مگر جاسوس زیست‌محیطی هم داریم!
  • شفر علیه ایران حرف زده، اما می‌گفتید نزده، ولی حالا که شاهد از غیب رسیده و خود این پیرمرد بیکار می‌گوید آن حرف‌ها را زده پس مثل خودش باید جوابش را داد؛ آقای شفر شما بی‌خود کرده‌اید که علیه ایران حرف زده‌اید و حالا هم بی‌جا می‌کنید که می‌خواهید به همان کشوری برگردید که به‌خاطر نگرانی‌های خود و دخترتان آنجا را ترک کردید.
  • شفر اگر برای برخی رسانه‌ها و خودفروخته‌های داخلی تبدیل به مناقشه شده باشد برای ایران با عظمت و مقتدر پشه هم نیست. او علیه ایران حرف زده و جایگاهی در کشور ما ندارد، به همین سادگی. فقط سؤالی که باقی مانده این است که مصاحبه‌کننده محترم با این پیرمرد بیکار گویا فراموش کرده که بپرسد مگر دغدغه‌هایتان در ایران برطرف شده که می‌خواهید برگردید؟
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها