کد خبر: 641671
|
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ ۱۱:۱۰:۰۰
| |

شاهکاری دیگر از فدراسیون فوتبال؛ مربیان تیم ملی هیچ حقوقی نگرفته اند!

مربی تیم ملی فوتبال در بخشی از صحبت‌های شب گذشته خود اعلام کرد که از زمان حضور در کادرفنی فقط دستمزد یک‌ماه را دریافت نکرده‌اند.

شاهکاری دیگر از فدراسیون فوتبال؛ مربیان تیم ملی هیچ حقوقی نگرفته اند!
کد خبر: 641671
|
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ ۱۱:۱۰:۰۰

در کنار همه موضوعاتی که درباره تیم ملی وجود دارد، بحث دستمزد اعضای کادرفنی و اجرایی و همچنین پاداش بردهای اعضای تیم ایران هم مسئله‌ای است که باید درباره آن صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، در مصاحبه‌ای که شب گذشته سعید الهویی مربی تیم ملی انجام داد، او در بخشی که درباره احمد نوراللهی و کنار گذاشته شدنش از تیم حرف زد ، به مسئله پرداخت نشدن دستمزد کادرفنی و اجرایی و همچنین پاداش بردهای قبلی نیز اشاره کرد.

الهویی در این خصوص گفت: «تیم ملی فوتبال بعد از ۹ پیروزی گذشته برخلاف سنوات قبلی یک ریال پاداش دریافت نکرده و کادرفنی نیز به جزء یک‌ماه هیچ دریافتی نداشته است. فدراسیون تلاش خود را می‌کند تا با وجود محدودیت‌ها به تیم ملی کمک کند و اتفاقات مثبتی رخ بدهد تا همه تیم‌های ملی شرایط خوبی داشته باشند. با این شرایط با تمام وجود و برای سربلندی مردم سرزمین خود تلاش می‌کنیم و منتی هم نمی‌توانیم بر سر کسی بگذاریم.»

او بعداز بیان برخی صحبت‌‍ها درباره احمد نوراللهی در پایان این گفت‌وگو بار دیگر درباره مشکلات حرف زد: «همه ما می‌خواهیم لبخند را روی صورت مردم سرزمین خود بیاوریم. با وجود محدودیت‌های موجود آقای تاج، آقای نبی و سایر دوستان تلاش می‌کنند تا شرایط خوبی را برای تیم ملی مهیا کنند و شرایط بهتر شود. ما هیچ چیز را فقط برای خودمان نمی‌خواهیم. دوست داریم چند برابر امکاناتی که به ما می‌دهند را در اختیار همه تیم‌های ملی قرار بدهند.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها