کد خبر: 648221
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۴ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

درخواست روزنامه اصولگرا از تیم ملی فوتبال ایران؛ مقابل فلسطین حرفه‌ای بازی کنید حتی اگر با گل‌های زیاد فلسطین را شکست دهیم

روزنامه جوان نوشت: به‌رغم تأثیر بسیار شدید مسائل سیاسی روی فوتبال که سابقه‌ای به قدمت تاریخ فوتبال دارد، باید مستقل از اینکه «دو قهرمان مقاومت» مقابل هم قرار گرفته‌اند، بازی حرفه‌ای انجام شود، حتی اگر ایران با گل‌های زیاد فلسطین را شکست دهد؛ و این دقیقاً یعنی دو تیم به یکدیگر و به ملت‌های یکدیگر احترام گذاشته‌اند.

درخواست روزنامه اصولگرا از تیم ملی فوتبال ایران؛ مقابل فلسطین حرفه‌ای بازی کنید حتی اگر با گل‌های زیاد فلسطین را شکست دهیم
کد خبر: 648221
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۴ ۱۹:۳۰:۰۰

روزنامه جوان تاکید کرده که تیم ملی فوتبال ایران در بازی فردا مقابل فلسطین باید حرفه‌ای بازی کند حتی اگر با گل‌های زیاد فلسطین را شکست دهد.

به گزارش جوان، در بازی فردا دو کشور محور مقاومت اسلامی (ایران و فلسطین) مقابل هم قرار می‌گیرند. باید چه کنیم و تیم ملی ایران چه تفاوتی با جام‌جهانی و بازی با انگلیس کرده است؟ فوتبال پیش‌بینی‌پذیر نیست و ممکن است ایران یک یا چند گل هم از فلسطین دریافت کند! اما در فوتبال اگر تیمی که روی کاغذ قوی‌تر است، به تیم ضعیف‌تر گل‌های بیشتری بزند، یعنی به آن تیم ضعیف‌تر احترام بیشتری گذاشته است! زیرا به‌معنای آن است که تیم قوی، بازی خود یعنی بازی اصلی و همیشگی خود را انجام داده و ضعیف‌شمردن تیم مقابل موجب نشده که از یک بازی حرفه‌ای عدول کند و تیم مقابل را شایسته بازی خوب و کامل نداند. تیم‌های ضعیف نیز اگرچه از حیث نتیجه‌گیری دنبال پیروزی هستند ولی اگر تیم قوی در یک بازی کامل ظاهر شود، اهمیت خود را بهتر احساس می‌کنند و در نهایت رضایت بیشتری دارند.

این روزنامه سپس نوشته است: بنابراین به‌رغم تأثیر بسیار شدید مسائل سیاسی روی فوتبال که سابقه‌ای به قدمت تاریخ فوتبال دارد، باید مستقل از اینکه «دو قهرمان مقاومت» مقابل هم قرار گرفته‌اند، بازی حرفه‌ای انجام شود، حتی اگر ایران با گل‌های زیاد فلسطین را شکست دهد؛ و این دقیقاً یعنی دو تیم به یکدیگر و به ملت‌های یکدیگر احترام گذاشته‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها