کد خبر: 647293
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۱۳:۰۵:۵۰
| |

یحیی فریب یک ایجنت را خورد؟/ سرمربی پرسپولیس در مسیر فرهاد مجیدی!

گویا چند روز قبل یکی از ایجنت‌ها که از افراد نزدیک به سرمربی پرسپولیس است، پیشنهادی وسوسه‌انگیز از لیگ قطر به گل‌محمدی ارائه کرده است.

یحیی فریب یک ایجنت را خورد؟/ سرمربی پرسپولیس در مسیر فرهاد مجیدی!
کد خبر: 647293
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۱۳:۰۵:۵۰

دو، سه روز قبل روز موعود رسید! راه یحیی و پرسپولیس پس از ۱۴۵۰ روز باز از هم جدا شد! یحیی گل‌محمدی که در این ۴ سال حضورش روی نیمکت سرخ‌ها پس از وقوع هر حادثه و مشکل، دست به استعفا و قهرهای صوری می‌زد، این هفته بازهم پس از متوقف شدن تیمش مقابل ساکت، به بهانه شلم‌شوربایی اوضاع تیم‌ و باشگاه و البته از آن مهم‌تر تمدید‌ نکردن ۲ ساله درویش با او، باز با ۲۰۰تا به جاده استعفا زد!

به گزارش روزنامه اعتماد، استعفایی که شاید اگر برای سکاندار هر تیمی رخ ‌می‌داد، هواداران آن آسمان را به زمین می‌دوختند و حسابی از آن خشمگین می‌شدند، اما اینکه گل‌محمدی در این ماجرا مسبوق به سابقه بود و کارنامه‌اش لبالب پر ‌از استعفا بود سبب شد هواداران خیلی خم به ابرو نیاورند و خیال کنند سکاندارشان بازهم پس از چانه‌زنی و امتیاز گرفتن از درویش، از خر شیطان پایین می‌آید و مجدد به کارش ادامه می‌دهد.

حتی درویش هم مانند همین هواداران خیال می‌کرد؛ او چنان مطمئن و قاطع پس از این ماجرا به رسانه‌ها گفت که با یحیی صحبت می‌کنم و قطعا او را راضی می‌کنم برگردد که سبب شد دیگر کلا ماجرای رفتنش را کن‌لم‌یکن بدانیم!  اما این‌بار گویا داستان لوس ‌شدن و ناز کردن نبود، معلوم بود یحیی هیچ‌ جوره نمی‌خواست برگردد! و البته باتوجه به اینکه درویش می‌خواست همه‌جوره با شروط یحیی کنار بیاید ولی او باز گفت اصلا‌ و ابدا نشان می‌دهد همه این دلایل بهانه‌ای بیش نبوده و یحیی خیال دیگری در سر برای رفتن داشته است! پیشنهاد خارجی سرمستش کرده بود! گویا پس از کلافگی‌های او از شرایط تیمش و بعد از اینکه دست ‌و دلش به‌کار در ایران نمی‌رفته، یکی از رفقایش که از ایجنت‌های حوزه خلیج‌فارس است، به او قول جور کردن تیمی عربی را داده و قول داده او را هم به سرنوشت فرهاد برساند! امروز به واسطه یکی از دوستانم در امارات، توانستم با یکی از ایجنت‌های نامدار ایرانی که در حیطه امارات و قطر کار می‌کند، در اینستاگرام ارتباط بگیرم و ماجرا را از او جویا شوم. او که از زیر و بم تمام ترانسفرهای آنجا خبر دارد، در این باره گفت: «گویا چند روز قبل یکی از ایجنت‌ها که از افراد نزدیک به سرمربی پرسپولیس است، پیشنهادی وسوسه‌انگیز از لیگ قطر به گل‌محمدی ارایه می‌کند. پیشنهادی که البته هنوز رسمی نیست و شاید هم حداقل تا هفته‌های آینده شکل جدی به خود نگیرد. با این حال گل‌محمدی وسوسه شده و از ادامه حضور در پرسپولیس استعفا کرده. به یحیی گفته‌اند از تیمی پیشنهاد داری که سرمربی‌اش ایرانی است که خب این به ‌هر دلیل سبب وسوسه بیشتر گل‌محمدی شده است که البته این تیم تیمی جز الشمال نیست!»

تیم الشمال در لیگ ستارگان، همه ساله نقش آسانسور را بازی می‌کند و مدام بین لیگ ستارگان و دسته پایین‌تر در رفت و آمد است. این تیم فصل قبل در پلی‌آف و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در لیگ ماند. این فصل هم تنها هدف الشمال با پویا اسبقی، سرمربی ایرانی‌اش بقا در جدول رقابت‌ها است. الشمال تا اینجای فصل 11 امتیاز کسب کرده و با دو تیم پایین‌تر که سقوط می‌کنند - معیذر و مرخیه-

 5 و 7 امتیاز فاصله دارد. با این نتایج و ادامه همین روند، الشمال می‌تواند در لیگ ستارگان قطر بماند. این تیم یک ملی‌پوش به نام امید ابراهیمی دراختیار دارد و البته هواداران و مدیران باشگاه هم از نتایجی که کسب شده، رضایت کامل دارند. به همین دلیل بعید است پیشنهاد الشمال به یحیی جدی باشد و به سرانجام برسد. می‌توان گفت سرمربی پرسپولیس در تله افتاده و به خاطر یک ادعای بی‌اساس استعفا داده؛ اتفاقی که شاید در مقطع کنونی از سوی یحیی و مدیریت پرسپولیس تکذیب شود اما واقعی است و شاید در روزها و هفته‌های آینده اخبار جدیدی درباره آن منتشر شود. و البته برسیم به مخلص کلام، اگر این دوستِ گل‌محمدی سنبه پرزوری نداشته باشد و نتواند یحیی را به قطری‌ها غالب کند، یحیی باخت بسیار عظیمی داده است! اینکه سکان تیمی با ۳۰ میلیون هوادار را ول کنی و به خیال یک پیشنهاد غیرقطعی این‌گونه استعفا دهی مانند همان ضرب‌المثل منشوری قدیمی‌هاست که می‌گوید «طرف به دریا نرسیده، لباس‌ها را کند!» سرمربی که چون فرهاد مجیدی، رفیق نیمه راه تیمش شد، مانند او می‌خواهد چمدان‌ها را به سوی آن سوی خلیج‌فارس ببندد و به دومین سکاندار ایرانی تبدیل شود که لژیونر شده است! که البته شاید شانسش مثل فرهاد نباشد و به خیال رفتن به لیگ ستارگان و البته برای دلارهای عربی، پایش کلا به نیمکت الشمال نرسد و سرش بی‌کلاه بماند!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها