کد خبر: 525234
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ۱۷:۲۲:۰۰
| |

استقلال ۰ – ۰ پرسپولیس

دربی 97؛ بی خاصیت!

تیم های استقلال و پرسپولیس در قالب نود و هفتمین شهرآورد پایتخت از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

دربی 97؛ بی خاصیت!
کد خبر: 525234
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ۱۷:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| دو تیم در حالی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که شاگردان یحیی گل محمدی هفته گذشته را با پیروزی پشت سر گذاشته و شرایط بهتری داشتند.

به گزارش اعتماد آنلاین ،هر دو تیم تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار نداشتند؛ پرسپولیس از حضور سید جلال حسینی و احسان پهلوان محروم بود و استقلال نیز وریا غفوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت تا کاپیتان های سرخابی غایبان بزرگ این میدان به شمار بروند.

با توجه به کش و قوس های فراوان و همان طور که انتظار می رفت هواداران در نهایت نتوانستند در ورزشگاه حضور پیدا کنند و این دربی نیز بدون حضور یار دوازدهم برگزار شد.

نیمه اول

در این نیمه از مسابقه بازی کم هیجانی را شاهد بودیم اما تعداد حملات آبی ها از پرسپولیس بیشتر بود و در صحنه ای حامد لک موفق شد مهار خوبی داشته باشد و از دروازه خود حراست کند تا این نیمه از مسابقه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

یکی دیگر از اتفاقات این نیمه از مسابقه آفسایدی بود که در دقایق ابتدایی بنیادی فر اعلام کرد و اعتراضات شدید فرهاد مجیدی و نیمکت استقلال را به دنبال داشت.

نیمه دوم

در نیمه دوم وضعیت به نفع سرخپوشان تغییر کرد و این بار آنها حملات بیش تری را ترتیب دادند اما هیچ یک از این موقعیت ها انقدر جدی نبود که بتوان امیدی به گلزنی داشت.

یحیی گل محمدی با احتیاط بیشتری دست به تعویض می زد و تا دقیقه 85 مسابقه ،مهدی عبدی تنها بازیکن تعویضی او بود.

در این نیمه نیز نیمکت استقلال اعتقاد داشت یک پنالتی برای این تیم نادیده گرفته شده و برای اعتراضات داور به فرزاد مجیدی کارت زرد نشان داد.

با تقسیم امتیازها پرسپولیس 15 امتیازی شده و در جای خود باقی ماند و استقلال با 14 امتیاز موقتا در رده چهارم جای گرفت

لازم به ذکر است آرش رضاوند ، یامگا و فرزاد مجیدی از استقلال و کامیابی نیا، امید عالیشاه، مهدی ترابی،سعید آقایی و یحیی گل محمدی از پرسپولیس اخطاری های این بازی بودند که موعود بنیادی فر کارت زرد خود را به آنها نشان داد.

*ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:

استقلال: سید حسین حسینی،محمد دانشگر،سیاوش یزدانی،محمد حسین مرادمند،جعفر سلمانی،روزبه چشمی(74-آرش رضاوند)،مهدی مهدی‌پور،رضا آذری(67- زبیر نیک نفس)،کوین یامگا،امیرحسین حسین‌زاده،رودی ژستد(89-ارسلان مطهری)/سرمربی: فرهاد مجیدی

پرسپولیس: حامد لک،فرشاد فرجی،علی نعمتی،سعید آقایی،مهدی شیری،میلاد سرلک،کمال کامیابی‌نیا،وحید امیری،مهدی ترابی،امید عالیشاه(دقیقه 1+90 حامد پاکدل)،عیسی آل کثیر(78-مهدی عبدی)/سرمربی: یحیی گل محمدی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها