غلامرضا فتح آبادی:

مدیران سرخ آبی باید پاسخگو باشند/ مجیدی و گل‌محمدی ترسو نیستند

مهاجم پیشین سرخ آبی ها گفت: اگر به دلیل انتشار بیانیه های دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی به خشونت کشیده شود مدیران دو تیم باید پاسخگو باشند.

مدیران سرخ آبی باید پاسخگو باشند/ مجیدی و گل‌محمدی ترسو نیستند
کد خبر: 504839
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۰۹:۵۵:۵۴

اعتمادآنلاین| غلامرضا فتح آبادی در خصوص پیروزی دو تیم استقلال و پرسپولیس برابر حریفانشان گفت: سرخ آبی ها هر دو توانستند دیدارهای قبل از دربی خود را با پیروزی های مشابه به پایان برسانند. اگر چه این مسئله از لحاظ فنی تاثیری در دربی نخواهد داشت اما باعث می‌شود تا دو تیم از لحاظ روحی و روانی آماده دربی پنجشنبه باشند.

به گزارش مهر، وی تاکید کرد: برد و باخت و جایگاه دو تیم در جدول قبل از این بازی تاثیری بر روی دربی نخواهد گذاشت و ضامن پیروزی و شکست یکی از این دو تیم نخواهد بود. پرسپولیس در هفته های اخیر یک تیمی کاملا هماهنگ و هجومی بوده، همچنان صدرنشین لیگ باقی مانده و امید دارد که بتواند با شکست استقلال یک گام دیگر برای رسیدن به یک جام دیگر پیش برود.

مهاجم پیشین سرخ آبی ها در ادامه تصریح کرد: استقلال هم همانند پرسپولیس در چند هفته گذشته بازیهایش را به موفقیت به پایان رسانده است. مجیدی که از زمان حضورش در استقلال شرایط سخت و بحرانی را سپری کرده توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد. او از جنس استقلال است. با مشکلات این تیم آشنا است. حاشیه ها را می شناسد و در همین شرایط سخت هم توانسته یک وحدت و همدلی بین بازیکنان ایجاد کند و بازیکنان هم با جان و دل در زمین بازی می کنند تا بتوانند امتیازات لازم را برای تیم کسب و هواداران را خوشحال کنند.

فتح آبادی با انتقاد از مدیران دو باشگاه به دلیل انتشار بیانیه های پی در پی علیه یکدیگر گفت: متاسفانه فوتبال ما به جای اینکه حرکت رو به جلو داشته باشد عقبگرد کرده است. باید بپذیریم هنوز حرفه ای نشده ایم و همچنان آماتور باقی مانده ایم. جای تاسف است که مدیران دو باشگاه به جای اینکه مشکلات تیمشان را حل کنند به دنبال بیانیه دادن علیه یکدیگر هستند. این رقابت غیرحرفه ای باعث شده تا حتی هواداران هم در فضای مجازی علیه یکدیگر بدترین الفاظ را بکار بگیرند.

وی تاکید کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند باید شاهد اتفاقات بد در دربی پنجشنبه باشیم. مدیران دو تیم بیشتر در حال دامن زدن به حساسیت این بازی هستند و اگر مشکلاتی در این بازی پیش آید و بازیکنان با یکدیگر درگیر شوند به طور حتم آنها باید پاسخگوی مسئولین و مردم باشند.

مهاجم پیشین سرخ آبی ها در خصوص اینکه گفته می‌شود علیرضا فغانی قضاوت این بازی را به عهده خواهد داشت، افزود: فغانی سالها برای فوتبال کشورمان قضاوت کرده است. او یک داور خوب و با تجربه است و می داند به جز قضاوت کردن و سوت زدن در این بازی باید این دیدار حساس را هم مدیریت کند تا بازی باآرامش به پایان برسد.

فتح آبادی در پایان خاطرنشان کرد: دربی همیشه حساس است و از روزهای قبل از این دیدار همه راجع به این بازی صحبت می کنند. همانطور که استرس در بین هواداران وجود دارد در بازیکنان هم هست. امیدوارم دو تیم به دور از این حاشیه های بوجود آمده، یک بازی خوب و فنی را برگزار کند. با شناختی که از مجیدی و گل محمدی دارم می دانم که آنها ترسو نیستند. بازی تدافعی انجام نخواهند داد و هر دو به دنبال این هستند که بتوانند با پیروزی در این دیدار به فینال این دوره از جام حذفی راه پیدا کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها