کد خبر: 646593
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۰ ۱۷:۳۰:۲۰
| |

اختصاصی «اعتمادآنلاین»:

بعد از معاون ظریف، مشاور ضرغامی هم از فدراسیون نابینایان استعفا داد! + سند

سعید اوحدی مشاور ضرغامی و عضو هیات رئیسه فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان از سمت خود در این فدراسیون کناره‌گیری کرد.

بعد از معاون ظریف، مشاور ضرغامی هم از فدراسیون نابینایان استعفا داد! + سند
کد خبر: 646593
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۰ ۱۷:۳۰:۲۰

چند روز قبل عباس عراقچی معاون محمدجواد ظریف در وزارت امور خارجه دولت روحانی از هیات رئیسه فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان استعفا داد و امروز سعید اوحدی دیگر عضو هیات رئیسه که در حال حاضر مشاور عزت‌الله ضرغامی در وزارت میراث فرهنگی و گردشگری است استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش و جوانان کرد. در سوابق اوحدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت روحانی نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش اعتمادآنلاین، از یک سال پیش اوضاع فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان به هم ریخته و محمدرضا مظلومی رئیس این فدراسیون با انتقادات زیادی مواجه شده است. یکی از این انتقادات ماجرای حضور چند ورزشکار بینا در مسابقات نابینایان و کم‌بینایان در چند ماه گذشته بود که جنجال‌های زیادی به پا کرد.

چند روز پیش خبر استعفای عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه در دولت روحانی از سمت خود در هیات رئیسه فدراسیون منتشر شد و حال امروز نامه استعفای سعید اوحدی نیز به دست خبرنگار اعتمادآنلاین رسیده است.

استعفای نابینایان-1

استعفای نابینایان-2

استعفای نابینایان

 

پیش از این دو نفر، خانم توسلی نایب رئیس زنان فدراسیون از سمت خود کناره‌گیری کرده بود و به این ترتیب تعداد نفراتی که از هیات رئیسه فدراسیون کناره‌گیری کرده‌اند به سه نفر رسیده است. این اتفاق بعد از حل نشدن مشکلات از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش رخ داد. گویا برخی از اعضای هیات رئیسه با ارسال گزارش‌هایی به کیومرث هاشمی، از مدیریت مظلومی انتقاد کرده بودند و انتظار داشتند وزیر ورزش در این زمینه اقدامی انجام دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها