کد خبر: 646408
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۹ ۱۱:۲۷:۴۷
| |

جنجال جدید بارسا؛ قلیان‌گیت در کریسمس!

تصاویر منتشر شده از دو بازیکن بارسلونا در حال مصرف قلیان توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

جنجال جدید بارسا؛ قلیان‌گیت در کریسمس!
کد خبر: 646408
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۹ ۱۱:۲۷:۴۷

رقابت‌های لالیگا به واسطه ایام کریسمس و همچنین سال نوی میلادی تعطیل است و بازیکنان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها فرصت داشتند که چند روزی را دور از تمرین و فشار به استراحت مشغول باشند. 

به گزارش ورزش سه، بسیاری از بازیکنان بارسلونا و رئال مادرید از این فرصت استفاده کردند تا راهی سفر شوند و زمان بیشتری را در کنار خانواده و دوستان‌شان سپری کنند اما حالا تصویری جنجالی از دو بازیکن بارسا در حال تفریحی غیرمعمول منتشر شده است. 

در این تصویر که توسط یکی از صفحات هواداری بارسا در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) که دنبال کنندگان زیادی هم دارد منتشر شده، مشخص است که رافینیا و فرمین لوپز در حال مصرف قلیان هستند. 

این موضوع واکنش بسیاری از هواداران بارسا را به همراه داشته است که معتقد هستند بازیکنان حرفه‌ای نباید اجازه انجام چنین کارهایی را داشته باشند و یکی از دلایل افت بازیکنان و خصوصا رافینیا را چنین رفتارهایی دانسته‌اند. 

این در حالی است که بعضی از هواداران بارسلونا هم معتقد هستند که نباید بازیکنان جوان را تحت فشار بیش از حد قرار داد و باید فرصت تفریح هم در اختیار آنها بگذارند اما بیشتر هواداران این تیم به شدت از انتشار چنین تصویری ناراحت و عصبانی هستند و اعتراض خودشان نسبت به این موضوع را در شبکه‌های اجتماعی ابراز کردند.

بارسلونا قلیان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها