کد خبر: 616285
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۵ ۲۱:۰۰:۰۷
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مسی دوست دارد به بارسلونا برگردد/ توافق بسیار نزدیک است

شایعاتی درباره دیدار مجدد مدیران بارسلونا با پدر ستاره آرژانتینی پس از صحبت‌های خوان لاپورتا رواج یافته است.

مسی دوست دارد به بارسلونا برگردد/ توافق بسیار نزدیک است
کد خبر: 616285
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۵ ۲۱:۰۰:۰۷

پدر لیونل مسی، خورخه، اعتراف کرد پسرش «دوست دارد» به بارسلونا بازگردد. البته اگر توافقی که برای همه طرف‌ها مناسب باشد صورت بگیرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، آینده ملی‌پوش آرژانتینی قهرمان جام جهانی سرتیتر اخبار سراسر جهان است. گفته می‌شود پیشنهادهای سودآوری از MLS و خاورمیانه وجود دارد و این بازیکن 35 ساله در موقعیتی است که می‌تواند به پردرآمدترین بازیکن روی زمین تبدیل شود، اما احتمال بازگشت احساسی او به نیوکمپ نیز وجود دارد. خورخه مسی با لاپورتا، رئیس بارسا، ملاقات کرده است، آن هم پس از اینکه برنامه اقتصادی بلوگرانا از سوی لالیگا تایید شد تا‌ آنها دوباره بتوانند بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرند. او اعتراف کرد که ممکن است یک معامله در میان باشد.

خورخه مسی در پاسخ به این سوال که آیا پسرش می‌تواند برای فصل 2023-2024 به کاتالونیا بازگردد گفت: «مسی دوست دارد برگردد.»

مسی خوش‌بینی خود را در مورد توافق با بارسا ابراز کرده است. در این راستا لازم است بررسی‌ها برای غلبه بر مشکلات مالی جدی انجام شود. به نظر می‌رسد مذاکرات مثبتی با لاپورتا در روز دوشنبه انجام شده است. لاپورتا هرگز این واقعیت را پنهان نکرده است که دوست دارد از برنده هفت بار توپ طلا در نیوکمپ استقبال کند.

ژاوی، سرمربی بارسلونا، که هم‌تیمی سابق مسی است، در باشگاه را برای اضافه شدن این ستاره به تیمش باز گذاشته است. او وقتی در مورد شایعات مسی سوال شد، گفت: «این به او بستگی دارد. اگر بخواهد به بارسا بیاید، ما هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهیم تا بتواند بیاید. فکر می‌کنم شرایط مناسب است. از نظر فوتبالی فکر می‌کنم او هنوز هم می‌تواند کمک زیادی به ما بکند. اما 99 درصد به او بستگی دارد.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها