کد خبر: 610388
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۱ ۱۲:۴۵:۲۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

بدترین خبر برای بارسلونا؛ لالیگا طرح بارسا برای جذب مسی را رد کرد!

لالیگا «طرح امکان‌سنجی» اولیه بارسلونا برای جذب مسی را رد کرد.

بدترین خبر برای بارسلونا؛ لالیگا طرح بارسا برای جذب مسی را رد کرد!
کد خبر: 610388
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۱ ۱۲:۴۵:۲۰

امیدهای بارسلونا برای جذب لیونل مسی پس از رد شدن طرح های بازسازی مالی باشگاه توسط لالیگا، ظاهرا به بن‌بست خورده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، غول‌های کاتالونیایی مشکلات مالی کاملاً مستندی را تجربه کرده‌اند. همین شرایط باعث شدآنها مسی برنده هفت توپ طلا را به عنوان بازیکن آزاد در سال 2021 از دست بدهند. حالا اما اوضاع وخیم تر هم شده است. بارسا قادر به تمدید قرارداد گاوی، سرجی روبرتو و رونالد آرائوخو نخواهد بود.

بارسا امیدوار بود که لالیگا با آنها همکاری کند تا در نوکمپ اوضاع به تعادل برسد. طبق گزارش ها، باشگاه باید هزینه های خود را حدود 200 میلیون یورو (176 میلیون پوند / 220 میلیون دلار) کاهش دهد. اما این عدد می تواند به 350 میلیون یورو (307 میلیون پوند / 385 میلیون دلار) نیز برسد. بلوگرانا چندین «اهرم» را در باشگاه فعال کرد که به آنها امکان می دهد سرمایه های مورد نیاز خود را جذب کنند و در عین حال از مقررات بازی جوانمردانه مالی پیروی کنند.

با این حال، اسپورت ادعا می کند که لالیگا «طرح امکان سنجی» اولیه بارسا را رد کرده است که هدف آن گسترش اقدامات با کاهش هزینه در طول سه سال بود. خاویر تباس، رئیس لالیگای اسپانیا، به صراحت اعلام کرده است که کسانی که در کاتالونیا هستند باید بیشتر و سریعتر کار کنند تا از قوانینی که رقبای داخلی پیروی می کنند، پیروی کنند.

بدون این توافق، بارسا ممکن است تمدید قرارداد کسانی را که می‌خواهد با شرایط جدید منعقد کند را نیز از دست بدهد. بازیکنانی مانند گاوی نوجوان. و در عین حال باشگاه برای جذب بازیکنان جدید نیز مشکل پیدا می کند. مسی در تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد با بازگشت احساسی به نیوکمپ پیوند خورده است. در حالی که گفته می شود ژاوی نیز مشتاق است تا بازیکنانی مانند ایلکای گوندوگان و اینیگو مارتینز را به تیم پر ستاره خود اضافه کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها