کد خبر: 645483
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۲ ۱۱:۴۰:۳۴
| |

حضور سمیعی و خطیر در کلانتری بابت ماجرای جعل!

پیرو انتشار خبر جعل امضای یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گفته می‌شود دو تن از مدیران این باشگاه نیز به اداره آگاهی رفته‌اند.

حضور سمیعی و خطیر در کلانتری بابت ماجرای جعل!
کد خبر: 645483
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۲ ۱۱:۴۰:۳۴

انتشار خبر جعل امضای خانی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال ظرف ۲۴ ساعت گذشته موج تازه‌ای از نگرانی را بین هواداران استقلال به راه انداخته است.

به گزارش خبرورزشی، مطلع شدیم ظاهراً حدود یک ماه پیش علیرضا خانی این عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از اطلاع از جعل امضای خودش در ماجرای قرارداد خانه اجاره ای برای مهاجم آرژانتینی رسماً این موضوع را از طریق اداره آگاهی و با شکایت رسمی پیگیری کرده است.

در همین مدت (یک ماه اخیر) نیز علی خطیر و فرشید سمیعی بعنوان افراد مطلع برای ادای توضیح و ارائه مستندات مربوط به چرایی این ماجرا دو نوبت به یکی از دفاتر اداره آگاهی تهران در شمال پایتخت رفته و در این باره مدارک لازم را ارائه کرده‌اند و ظاهرا نیز قرار است رای نهایی درباره شکایت خانی ظرف ۴۸ ساعت آینده اعلام شود.

ناگفته نماند؛ این موضوع جدا از بحث پیگیری حراست وزارت ورزش است که کیومرث هاشمی دستور رسیدگی به این موضوع را صادر کرده است.

خاطرنشان می‌سازد؛ اواسط هفته گذشته نیز بحث جعل امضای یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال توسط مسئولان باشگاه استقلال از سوی هدایت ممبینی مطرح شده بود که قرار است این موضوع نیز از سوی حراست وزارت ورزش پیگیری شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها